کد خبر: ۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 16
شبیه‌سازهای اندروید در سال‌های اخیر به صورت فزاینده‌ای رایج شده‌اند و این موضوع عجیب نیست، چرا که اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌های اندروید در کامپیوتر ایده خوبی به نظر می‌رسد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین برنامه‌های شبیه‌‌ساز اندروید برای ویندوز آشنا شوید.

به گزارش آی تابناک : به نقل از آی تی رسان ، کدام شبیه‌ساز اندروید برای ویندوز بهتر است؟

توجه کنید: در وهله اول سرعت و کارایی شبیه‌ساز با قدرت کامپیوتر شما رابطه مستقیم دارد؛ البته برخی از این نرم‌افزارها برای بعضی از پردازنده‌ها و چیپ‌های گرافیکی بهینه‌سازی‌هایی انجام می‌دهند. علاوه بر این خواهید دید که رابط کاربری به نسبت اندروید تغییر زیادی نمی‌کند، به جز تعداد معدودی از آپشن‌ها که آن هم  به نوع اپلیکیشن و شبیه‌ساز بستگی دارد. تمامی برنامه‌های شبیه‌سازی که معرفی می‌کنیم به صورت رایگان قابل نصب و استفاده هستند اما برای دسترسی به برخی از آپشن‌های بیشتر و حذف تبلیغات لازم است که نسخه کامل و غیر  رایگان آنها را خریداری کنید.

BlueStacks ( شبیه‌ساز اندروید ۴.۴.۲ برای کامپیوتر )

تا به امروز BlueStacks مشهورترین و احتمالا پایدارترین شبیه‌ساز اندروید بر روی ویندوز است. این موضوع را با توجه به تجربه استفاده از این نرم‌افزار درچند دستگاه ویندوزی می‌گوییم؛ تاکنون لازم نبوده که برای استفاده از آن مبلغی پرداخت کنیم، همچنین هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی‌کند مگر هنگامی که کلیدهای Ctrl + Alt + Delete را برای متوقف کردن برنامه‌های پس زمینه ویندوز فشار دهید؛ در این هنگام  BlueStacks به صورت صریح به شما پیام می‌دهد که برای ادامه استفاده رایگان لازم است که تبلیغاتی را نمایش دهد؛ اگر این موضوع را دوست ندارید می‌توانید با پرداخت مبلغی تبلیغات را حذف کنید و بدون مزاحمت، از این شبیه‌ساز استفاده نمایید.

هر کسی می‌تواند با استفاده از یک حساب گوگل به صورت رایگان و بدون محدودیت از BlueStacks استفاده کند و یک سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر ویندوزی داشته باشد. در حال حاضر این نرم‌افزار قابل اعتمادترین شبیه‌ساز ارایه شده برای ویندوز است و با انواع رایانه‌های شخصی سازگاری کامل دارد. برای کار با این نرم‌افزار نیاز به خرید یک کامپیوتر جدید ندارید و حتی می‌توانید روی یک کامپیوتر سال ۲۰۱۳ از آن استفاده کنید؛ البته توصیه می‌شود پردازنده گرافیکی آن را ارتقا دهید. برای دانستن جزئیات بیشتر و دانلود نرم‌افزار به این لینک مراجعه کنید.

 

Nox App Player (شبیه‌ساز اندروید ۴.۴.۲ برای کامپیوتر )

Nox به مانند BlueStacks روان و حتی سریع‌تر از آن است؛ عملکرد این نرم‌افزار خیلی امیدوار کننده به نظر می‌رسد و سرعت اجرایش شگفت انگیز است. البته این شبیه‌ساز به علت رایگان بودن کارهایی را انجام می‌دهد که ممکن است هنگام اجرای بازی‌های سنگین ایجاد مشکلات جزئی نماید. در هنگام اجرای اپلیکیشن‌ها مشکل بخصوصی مشاهده نمی‌شود و برنامه‌های ناسازگار وجود ندارند. البته ما برای مدت کوتاهی از Nox استفاده کردیم و شاید برای قضاوت هنوز زود باشد، اما در همین مدت کوتاه هم مجاب به نصب و استفاده از این شبیه‌ساز شدیم. در حال حاضر Nox App Player یک برتری واضح نسبت به  BlueStacks دارد و این برتری در رایگان بودن آن است و در کنار این مزیت، تبلیغات هم ندارد. رابط کاربری این شبیه‌ساز درست مانند یک اسمارتفون اندرویدی است و اگر صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ‌ تاپ شما لمسی باشد می‌توانید از ویژگی‌های لمسی شبیه‌سازی شده استفاده کنید. حتی می‌توانید دقیقا مانند گوشی هوشمند اسکرین‌شات بگیرید، اپلیکیشن نصب کنید، حجم صدا را کم و زیاد کنید، یا این که اسمارتفون مجازی را راه اندازی مجدد نمایید. به علاوه امکان اجرای هم‌زمان چند برنامه اندرویدی هم وجود دارد. برای دانستن جزئیات بیشتر و دانلود نرم‌افزار به این لینک مراجعه کنید.

Droid4X (شبیه‌ساز اندروید ۴.۴.۲ برای کامپیوتر )

Droid4X هم مانند شبیه‌سازهایی که معرفی شد رایگان است؛ این نرم‌افزار شاید رابط کاربری جذابی نداشته باشد اما به خوبی کار می‌کند. برخلاف دو نرم‌افزار قبلی کنترل‌های زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌توان تمامی تنظیمات اولیه و پایه‌ای اندروید را انجام داد. از نظر روان بودن هم خوب است اما به پای دو نرم‌افزار قبلی نمی‌رسد. همچنین مانند آن دو می‌توانید از وبکم کامپیوتر برای ضبط تصویر و ویدیو در محیط شبیه‌سازی شده اندروید استفاده کنید. قابل توجه دوستداران بازی این که این شبیه‌ساز با کنترلرهای گیم هم سازگار است و برای مطابقت دادن کنترلر‌ها از شما می‌خواهد که بارکد آنها را اسکن کنید. در تنظیمات Droid4X می‌توانید رزولوشن و کارایی شبیه‌ساز را تغییر دهید. به عنوان یک قاعده کلی توصیه می‌شود که بیشتر از نصف ظرفیت کامپیوتر را به شبیه‌ساز اختصاص ندهید؛ مثلا ۲ گیگابایت از ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته از ۴ هسته پردازنده. برای دانستن جزئیات بیشتر و دانلود نرم‌افزار به این لینک مراجعه کنید.

Andy OS ( شبیه‌ساز اندروید ۴.۲.۲ برای کامپیوتر )

به علت برخی از جنبه های خسته‌کننده و دست و پا گیر BlueStacks، برای مدت کوتاهی از شبیه‌ساز Andy OS استفاده کردیم؛ این شبیه‌ساز کاملا رایگان است و اخیرا شامل بهبودهای مشخصی شده که آن را برای کار با موس بهینه کرده است. تا پیش از این، Andy OS قادر به پردازش عملکرد "لمس طولانی ” نبود و تصور کنید که به این ترتیب، در بازی کلش آو کلنز، ساختن جوخه با چه مصیبتی همراه بوده است!

رابط کاربری Andy OS با ترکیبی از کیت‌کت و مارشملو متفاوت به نظر می‌رسد اما عالی و لذت بخش است. برخلاف ۳ اپلیکیشن قبلی که اندروید کیت کت (۴.۴.۲) را شبیه‌سازی می‌کردند، این شبیه‌ساز بر مبنای اندروید جلی بین (۴.۲.۲) استوار بوده و از نظر ویژگی‌ها نیز به پای قبلی‌ها نمی‌رسد، اما پایداری خوبی دارد.

Andy OS برای نصب و استفاده شخصی کاملا رایگان است، در حالی که به منظور استفاده تجاری از این نرم‌افزار باید ماهیانه ۱۲ دلار یا سالیانه ۹۹ دلار پرداخت نمایید. با خریدن این شبیه‌ساز، کاربران حرفه‌ای قابلیت‌هایی مثل سازگاری با لینوکس و مک، پشتیبانی ویژه و دسترسی به تمامی ورژن‌‌های قبلی آن را به دست می‌آورند. برای دانستن جزئیات بیشتر و دانلود نرم‌افزار، به این لینک مراجعه کنید.

آیا شما هم از شبیه‌ساز اندروید برای کامپیوتر استفاده می‌کنید؟ در این صورت نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار