کد خبر: ۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 15
در دنیای دیجیتال امروز یکی از مهمترین چالش هایی که صاحبان کسب و کار و استارت آپ ها با آن روبرو هستند طراحی ظاهری وب سایت و موبایل اپ آنها است.

به گزارش آی تابناک : به نقل از جی اس ام حل کردن این مساله که چگونه طراحی موبایل اپ ، وب سایت زیبایی داشته باشیم و در این زمینه بتوانیم سایر رقبا را پشت سر بگذاریم از مهمترین مسائلی هست که تقریبا تمامی شرکت ها و پروژه های حوزه فناوری با آن دست به گریبان هستند.

از طرفی بسیاری از صاحبان کسب و کار سنتی تمایل دارند به حوزه آنلاین کشور نیز وارد شوند و از آنجایی که وارد شدن در حوزه دیجیتال امکان داشتن قدرت ریسک بالا را می طلبد ترجیح میدهند ابتدا با اختصاص هزینه کمتری نیاز بازار آنلاین را بسنجند.

فروشگاه آنلاین آریا تم دقیقا برای مرتفع کردن همین مساله شکل گرفته است. به این معنی که در آریا تم تنوع بی نظیری از طرح ها و قالب های موبایل اپ و  تم سایت با موضوعات گوناگون فروشگاهی ، خبری ، گردشگری ، شرکتی ، پنل مدیریتی و ... وجود دارد و نکته قالب توجه این طرح ها این است که  تماما توسط طراحان ایرانی و فارسی زبان طراحی شده است و هیچگونه نقض کپی رایت و کپی از طرح های لاتین شکل نگرفته است.

در آریا تم طرحهای آماده شده به حالت های مختلفی نظیر فایل psd ، sketch app  ، و فایلهای html/css  ، وردپرس و... وجود دارد و خریداران با توجه به نیاز خود میتوانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای صاحبان کسب و کار سنتی که قصد انجام ریسک و اختصاص هزینه بالا برای کسب و کار آنلاین خود را ندارند نیز پیشنهاد خوبی داریم!

ما در آریا تم انواع مختلفی از قالب فروشگاهی وردپرس  ، شرکتی ، خبری ، مجله ، گردشگری و ... را طراحی کرده ایم و تمامی این محصولات دارای نصب  رایگان و پشتیبانی سه ماهه هستند.

همانطور که گفته شد در فروشگاه آریا تم هیچگونه نقض کپی رایت صورت نمیگیرد و تمامی ابزارها ، فایلها و اسکریپت های استفاده شده دارای حق استفاده هستند. به عنوان مثال برای تمامی فونت های استفاده شده در قالب های وب سایت و موبایل اپ لایسنس استفاده معتبر تهیه میگردد.

همچنین تمامی طراحی های موجود در آریا تم بصورت اصولی و استاندارد طراحی میشود و از گریدها و فریم ورک های استاندارد طراحی ، اصل بهینه سازی و کامنت گذاری کد و بهینه سازی برای موتورهای جستجو صورت می پذیرد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار