کد خبر: ۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 14
مدت هاست شايعاتي مبني بر عرضه گونه قدرتمندتري از خانواده پردازنده هاي «Core» اينتل به گوش مي رسد. اين سري از محصولات که شامل مدل هاي i5، i3، و i7 مي شوند، احتمالاً به زودي پذيراي عضو جديدي به نام i9 در کنار خود خواهند بود.
به گزارش آی تابناک : به نقل از دیجیاتو اخيراً تصويري در اينترنت منتشر شده که شايعات قبلي را تقويت مي کند و با توجه به آن، احتمالاً بايد منتظر ساخت محصول جديدي بر اساس معماري LGA-2066 توسط بزرگترين توليدکننده پردازنده در جهان باشيم.

بر اساس شنيده ها، نسل بعدي پردازنده هاي قدرتمند و پرطرفدار اينتل با اسم رمز «Basin Falls»، در هر دو مدل Kaby Lake-X و Sky Lake-X توليد خواهند شد، که سري «کيبي ليک» شامل نسخه هاي ضعيف تر در طيف محصولات خواهد بود. اگر اطلاعات موجود در تصوير را بپذيريم، فهرست پردازنده هاي بعدي اينتل اينچنين است:

با ديدن اين ليست مي توان حدس زد که احتمالاً قدرتمندترين عضو خانواده، مدل i9-7920X است که فرکانس پردازشي آن هنوز معلوم نبوده و ديرتر از همه معرفي خواهد شد.

هنوز اطلاعي از نحوه قيمت گذاري محصولات جديد اينتل در دست نيست اما از آنجايي که اين پردازنده ها ماه آينده رسماً معرفي خواهند شد، مي توانيم خيلي زود منتظر انتشار ساير جزئيات مربوطه باشيم.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار