کد خبر: ۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 14
اگر از دید تخصصی نگاهی به هارد دیسک یا همان دیسک سخت افزاری داشته باشیم می توان به زبان ساده اینگونه بیان نمود که هارد برای ذخیره سازی اطلاعات به واحد های کوچکتری تقسیم شده که در لایه اول و چیزی که اکثر کاربران از وجود آن اطلاع داشته درایو ها قرار دارند که بعد از آن با واحد های بسیار کوچکتری روبرو هستیم تا اطلاعات بروی آنها ذخیره شود این فضا های کوچک بعد از مدتی اصطلاحا دچار بی نظمی های در ذخیره اطلاعات شده که سبب می شوند هارد شما در ذخیره سازی اطلاعات یکپارچه نباشد و فضاهایی با حجم خیلی کم به صورت تکه تکه بوجود آمده که اطلاعاتی بروی آنها ذخیره نشود و یا اطلاعات یک فایل در جاهای مختلفی و به صورت تکه تکه ذخیره شود که علاوه بر هدر رفت فضا سرعت خواندن اطلاعات نیز پایین می آید، فلذا ابزاری برای یکپارچه سازی هارد دیسک بروی ویندوز به صورت پیش فرض برای این کار وجود دارد که مانند سایر ابزار پیش فرض ویندوز دارای نواقصی می باشد.

به گزارش آی تابناک :به نقل از عصرایران نرم افزار O&O Defrag با کارایی بسیار ساده و در عین حال قدرتمند یکی از بهترین گزینه ها جهت حفاظت از دیسک سخت رایانه ی شما در برابر تهدیدات نرم افزاری مانند چند تکه شدن فایل ها و کم شدن کارایی هارد دیسک و بسیاری از مشکلات بزرگ و کوچک دیگر می باشد که در ادامه می توانید برخی از مهمترین کاربرد های این نرم افزار رامشاهده کنید.

این برنامه قطعات فایل های خورد شده را جهت بهینه سازی فضای تحت کنترل ویندوز، هارد دیسک تان می بندد و محکم می کند و با هم به عقب بر می گرداند. این برنامه می تواند این کار را به صورت کاملا خودکار و یا به صورت دستی و توسط تنظیمات شما به انجام برساند. یک نرم افزار انسجام دهی defragmentation خوب و توانا باید قادر به انجام تمامی مراحل به صورت کامل و بی نقص باشد. یکی از خصوصیات این برنامه این است که از چند تکه شدن فایل ها در منبع و سورس فایل ها جلوگیری و ممانعت می ورزد، فایل های جدیدی را که اضافه می کنید و یا تغییرات جدیدی که در فایل ها ایجاد می شود در زمانی که با آنها کاری ندارید و در دسترس شما نیستند توسط این برنامه مورد انسجام دهی و تعدیل قرار می گیرند.

نسخه: v20.5.603

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1395/5/28/615847_263.jpg



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار