تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 14
کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال (WWDC 2017) ماه آینده برگزار خواهد شد و مطمئناً علاقه مندان بسیاری بی صبرانه منتظر رونمایی محصولات جدید اپل در این کنفرانس هستند. اپل ارسال دعوت نامه‌های این کنفرانس را از چند روز پیش آغاز کرده است. طبق این دعوت نامه‌ها این رویداد از 15 الی 19 خرداد ماه در شهر سن خوزه کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : به نقل از ابرگیزمو اپل در این کنفرانس از برنامه‌های آینده خود برای سیستم عامل‌های آی او اس و مک صحبت خواهد کرد. همچنین در برخی گزارش‌ها اشاره شده اپل احتمالاً نسخه Workflow خود را برای سیستم عامل‌های آی او اس و مک او اس معرفی خواهد کرد. همچنین احتمال دارد اپل سیستم عامل‌های ساعت‌های هوشمند (watchOS) و تلویزیون‌های (tvOS) خود را نیز به روز رسانی کند اما تاکنون اخبار زیادی در این خصوص نشنیده‌ایم.

اوایل این ماه شایعه‌ای منتشر شد که ممکن است اپل از گوشی بعدی آیفون خود در این رویداد رونمایی کند. با توجه به  تصمیماتی که اپل تا به حال برای زمان رونمایی گوشی‌های جدید خود گرفته و همچنین گزارش‌های متعدد منابع خبری موثق صحت این گزارش بعید به نظر می‌رسد و نباید انتظار رونمایی این گوشی را در این رویداد داشته باشیم.
شنیده می‌شود اپل طی این رویداد از یک دستیار خانگی برای رقابت با آمازون اکو و گوگل هوم رونمایی می‌کند که می‌تواند  برای علاقه مندان به این رویداد جالب باشد. در هر حال برای دریافت جزییات و اطلاعات رسمی باید تا ماه آینده منتظر بمانیم.


۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار