کد خبر: ۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 13
به‌تازگی تصویری از آیفون SE 2017 در فضای مجازی منتشرشده که پنل پشت شیشه‌ای آن را به نمایش می‌گذارد. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : به نقل از TOP5HOSTING جدیدترین اخبار حاکی از آن است کمپانی اپل نسخه جدید گوشی iphone SE را در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی خواهد کرد، همان‌طور که می‌دانید کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در روز 155 خردادماه شروع به کار می‌کند.

بنا بر تصاویر منتشرشده، نسخه 2017 آیفون SE طراحی مشابهی با آیفون 8 دارد؛ زیرا فلش LED در قسمت پایینی دوربین این گوشی تعبیه‌شده و طراحی عمودی دوربین دوگانه آیفون 88 را یادآور می‌شود. ظاهراً اپل می‌خواهد ساختار افقی را در گوشی‌های جدید خود کنار بگذارد و دوربین و فلش LED همانند آیفون 77 در کنار هم نخواهند بود.

آیفون SE 2017

توان پردازشی آیفون SE 2017 بر عهده تراشه‌ی A10 Fusion خواهد بود که در گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز به کار گرفته شد. این گوشی از بدنه‌ی شیشه‌ای با نمایشگر OLED و حافظه رم 22 گیگابایتی بهره می‌برد. برخی منابع اعلام می‌کنند نسخه جدید آیفون SE در چند مدل با حافظه‌های ذخیره‌سازی مختلف روانه بازار می‌شود و فضای ذخیره‌سازی تا 2566 گیگابایت در اختیار  خواهید داشت.

برخی شایعات اعلام می‌کند این گوشی همانند نسخه قبلی نمایشگر 4 اینچی خواهد داشت، علاوه بر آن، آیفون SE جدید دارای کلید  هومی خواهد بود که با حسگر اثرانگشت یکپارچه‌شده است.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار