کد خبر: ۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 13
دومین کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش آی تابناک : به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران با هدف ارائه توانمندی ایران در حوزه تجدید پذیر ۹ و ۱۰۰ آبان ماه سال جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می شود.

این کنفرانس توسط انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران برپا می شود که ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی نیز با توجه به اهداف و وظایفی که در این حوزه دارد اقدام به حمایت از برگزاری این کنفرانس کرده است. شرکت های معتبر ایرانی و خارجی در این کنفرانس حضور خواهند داشت و زمینه برای تعاملات این حوزه و سرمایه گذاری فراهم می شود.

بر این اساس، آژانس بین المللی انرژِ های تجدیدپذیر، وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز همکاری‌های نوآوری و فناوری ریاست جمهوری، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست از دیگر حامیان برگزاری این کنفرانس بین المللی هستند.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار