کد خبر: ۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 13
دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فارسان در استان چهارمحال وبختیاری روز شنبه در آیینی با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بهره برداری شد.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ایرنا رییس دانشگاه شهرکرد در این آیین اظهار کرد: این دانشکده با 46 هزار و 990 میلیون ریال اعتبار بهره برداری شده که پیش بینی می شود پاییز امسال پذیرش دانشجو در این دانشکده که از زیرمجموعه های دانشگاه شهرکرد است، انجام شود. 
شایان شامحمدی گفت: عملیات ساخت دانشکده فنی و مهندسی فارسان از سال 86 در 2 طبقه و با پنج هزار مترمربع آغاز شد. 
وی افزود: بهره برداری از این دانشکده گامی در راستای تشکیل دانشگاه مستقل فارسان و بهره مندی دیگر شهرها از فضای دانشگاهی است.
وی با بیان این که عملیات ساخت دانشکده فنی و مهندسی فارسان تا سال 93 حدود 50 درصد پیشرفت داشته است، تسریع در تکمیل این طرح را از خدمات ارزنده دولت یازدهم در این استان خواند.
علاوه بر دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده هنر دانشگاه شهرکرد نیز در شهر فارسان (35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری) استقرار یافته است.
هم اکنون بیش از هشت هزار دانشجو در 161 رشته تحصیلی شامل 52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد،40 رشته دکتری تخصصی، یک‌ رشته دکتری حرفه ‌ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی تحصیل می کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار