کد خبر: ۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 09
مرورگر کروم که متعلق به شرکت گوگل است از جمله مرورگرهای پر کاربرد در بین کاربران به خصوص کاربران سیستم عامل اندروید است. اخیراً گوگل قابلیت جدید برای استفاده آف لاین از این مرورگر برای کاربران اندرویدی این مرورگر فراهم آورده است.
به گزارش آی تابناک، در دسامبر گذشته یا همان آذر ماه سال گذشته گوگل در به روز رسانی مرورگر کروم قابلیت های خارق العاده ای برای کاربران ارائه داد. که از آن جمله می توان به قابلیت هایی از قبیل دانلود کل صفحه وب برای مشاهده به صورت آف لاین اشاره کرد. اما بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از طرف گوگل، پس از ارائه چنین امکانی هر هفته بیش از ۴۵ میلیون صفحه وب از طریق مرورگر کروم دانلود شده است و این نشان می دهد این قابلیت به سرعت در بین کاربران جای خود را باز کرده است. به همین دلیل این شرکت اقدامات جدید برای ارائه قابلیت های جدید و بیشتر انجام داده است.

از این رو و در پی ارائه خدمات بیشتر برای استفاده آف لاین از صفحات وب از طریق مرورگر کروم، کاربران اندرویدی این مرورگر می توانند صفحه وب را بدون باز کردن آن دانلود کنند و به صورت آف لاین آن را مشاهده نمایند. همچنین گوگل دکمه ای با نام Download page later به این مرورگر افزوده است که هر زمان که کاربر آف لاین باشد و بخواهد صفحه وب دانلود نشده ای را مشاهده نماید ظاهر می شود. با انتخاب این دکمه صفحه وب به محض آن لاین شدن کاربر دانلود می شود.

قابلیت دیگر نیز در این خصوص است که هر گاه کاربر برگه جدیدی بر روی مرورگر کروم باز می کند، صفحات وبی که پیش از این  دانلود شده در کنار این برگه و در کنار لیست صفحاتی که اخیراً دانلود شده سات نمایش داده می شود.

نکته مهم این سات که برای دسترسی به این قابلیت های افزوده شده می بایست از جدیدترین نسخه مرورگر کروم بر روی دستگاه اندرویدی استفاده کنید. برای دسترسی به جدیدترین نسخه مرورگرها و یا اپلیکیشن ها مافی است به فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی مراجعه نمایید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار