کد خبر: ۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 09
وان‌پلاس در صفحه ویبوی خود تیزری قرار داده است که به پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی وان‌پلاس 5 اشاره می‌کند.
به گزارش آی تابناک؛ در طول هفته‌های گذشته شاهد انتشار اخبار زیادی از پرچم‌دار جدید وان‌پلاس بودیم و تا حدودی با مشخصات سخت‌افزاری این محصول که وان‌پلاس 5 نام دارد، آشنا شدیم. وان‌پلاس 5 در لیست چند فروشگاه آنلاین قرار گرفت. همچنین یکی از مسئولان وان‌پلاس، تولید پرچم‌دار جدید را تأیید کرد؛ اما اخیرا یک تیزر رسمی منتشر شده است که هرگونه شک و شبهه‌ای را از بین می‌برد.

وان‌پلاس اولین تیزر رسمی پرچم‌دار جدیدش را در حساب کاربری ویبوی خود قرار داده است. در این تیزر می‌توان عبارت HELLO 5 را مشاهده کرد. در بالای تصویر لوگوی وان‌پلاس قرار دارد که تقریبا اشاره به جدیدترین پرچم‌دار کمپانی یعنی وان‌پلاس 5 دارد.

در تیزر اطلاعات زیادی وجود ندارد و به‌صورت غیر مستقیم به وان‌پلاس 5 اشاره دارد؛ با این حال، به فصل تابستان اشاره شده است که اگر حدس و گمان‌ها درست باشد، در واقع این زمان مربوط به عرضه وان‌پلاس 5 است.

از نظر سخت‌افزاری انتظار می‌رود در وان‌پلاس 5 از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD استفاده شود. در زیر قاب وان‌پلاس 5 از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد شد و مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که در پشت وان‌پلاس 5 از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که باعث می‌شود وان‌پلاس 5 اولین محصول کمپانی وان‌پلاس باشد که از چنین دوربینی بهره می‌برد.

تیزر وان پلاس

در وان‌پلاس 5 از باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت و نسل جدید فناوری شارژ وان‌پلاس یعنی Dash Charge 2.0 استفاده خواهد شد. البته باید در نظر بگیرید که این مشخصات هنوز توسط وان‌پلاس تأیید نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار