کد خبر: ۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 06
ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی پیروزی، پیام نور و شهدای چیتگر برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا با اختلال روبه رو می شود.
به گزارش آی تابناک : به نقل از ایرنا ارتباط تلفنی مشترکان در مرکزمخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۲۵، ۳۳۳۰ تا ۳۳۳۶، ۳۶۶۰، ۳۳۷۸و ۳۳۷۹۹ در محدوده خیابان زاهد گیلانی، پیروزی، کلینی، کوی اسلامی از فردا مختل می شود.

در مرکز مخابرات پیام نور با پیش شماره های ۴۴۲۷، ۴۴۲۹، ۴۶۰۴، ۴۴۴۰ تا ۴۴۴۹، ۴۴۶۰ تا۴۴۶۲و ۴۴۸۹ در محدوده نیایش، میرزا بابایی، ستاری، سردار جنگل اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات شهدای چیتگر با پیش شماره های ۴۴۱۸، ۴۴۱۹، ۴۴۷۸و ۴۴۷۹ در محدوده جاده مخصوص کرج، ویلاشهر، خیابان ۲۹، ۴۹( طیف)، ۵۱( انصار)،۴۳، از فردا - یکشنبه - حداکثر به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

 اطلاعات منتشر شده از دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۵نشان می دهد در فاصله زمانی سی ام مهرماه تا پایان آذرماه پارسال، ۵۰ هزار و ۳۰۶ شماره تلفن ثابت به مجموع شماره تلفن های دایری کشور اضافه شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه ۳۸,۵۲ درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه پارسال ۳۸.۲۱ درصد بود و نشان دهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.

همچنین شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال به ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ مشترک رسید و شمار تلفن های همگانی ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال نیز ۱۲۱ هزار و ۴۴۳ دستگاه اعلام شد.
۴۹ هزار و ۱۴ روستا تا پایان آذرماه ۱۳۹۵ از تلفن ثابت برخوردار شدند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار