کد خبر: ۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 02
به نظر می‌رسد که مشخصات پیش‌بینی شده برای پرچم‌دار اچ‌تی‌سی با تصویری که از جعبه آن منتشر شده، درست باشد.

به گزارش آی تابناک : تصویری از جعبه اچ‌تی‌سی یو 11 به بیرون درز کرده که در صورت درست بودن، اطلاعات خوبی از آن به ما می‌دهند. این گوشی قرار است سه‌شنبه 26 اردیبهشت معرفی شود. بر اساس این تصویر، یو 11 نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560*1440 دارد که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. وظیفه پردازش در این اسمارت فون بر عهده اسنپدراگون 835 و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 است. میزان رم 4 یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت بر اساس انتخاب کاربر خواهند بود. امکان افزایش حافظه از طریق کارت حافظه وجود دارد که تا 2 ترابایت پشتیبانی می‌شود.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است که قابلیت ثبت تصاویر سلفی پانوراما را دارد. تبعا اسکنر اثرانگشت در این گوشی وجود دارد و یو 11 موفق به کسب گواهی IP57 شده و این بدان معناست که می‌تواند به مدت  30 دقیقه تا عمق 1 متری از نفوذ آب در امان بماند. نکته تامل برانگیز، باتری 30000 میلی‌آمپری است که نوید عمر باتری چندان بالایی را نمی‌دهد اما به لطف ویژگی شارژ سریع QC 3.0، به‌سرعت شارژ می‌شود.

مطابق انتظار، تکنولوژی BoomSound در یو 11 حضور دارد و حذف کننده صداهای مزاحم اچ‌تی‌سی با نام HTC Usonic Active Noise Cancellation با آن همراه شده و ضبط 3 بعدی صدا هم از دیگر ویژگی‌های آن است. خوشبختانه امکان استفاده از دو سیم کارت نانو در یو 111 وجود  دارد و لبه‌های حساس به لمس از موضوعاتی است که اچ‌تی‌سی می‌تواند مانور تبلیغاتی زیادی از طریق آن داشته باشد. با فشار دادن لبه‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌ها را فراخوانده و اجرا کنید.

تاکنون تصاویر زیادی از یو 11 دیدیم و اچ‌تی‌سی تیزری با مضمون لبه‌های حساس به لمس هم منتشر کرده است. 2 هفته تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده و قطعا در این مدت، اطلاعات بیشتری از آن خواهیم شنید.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار