تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 01
ایرانسل مودم‌های وایمکس مشترکان را به طور رایگان با مودم‌های جدید TD-LTE تعویض می‌کند. سرویس اینترنت TD-LTE نسبت به وایمکس سریع‌تر و به‌روزتر است.

به گزارش آی تابناک : اپراتور تلفن همراه ایرانسل طبق خبری که روی سایت خود گذاشته است، طرح تعویض رایگان مودم‌های وایمکس با TD-LTE را کلید زده است. 


مشترکان مودم‌های وایمکس ایرانسل که پیش از این از فناوری نسل دو اینترنت ثابت استفاده می‌کردند، از این پس می‌توانند با مراجعه به نشانی shop.irancell.ir قسمت «مودم»، بخش «تعویض رایگان مودم» و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی Mac مودمی که در اختیار دارند، مودم خود را با مودم TD-LTE تعویض کنند. راه دیگر برای انجام این کار، تماس با شماره‌ 600 از خطوط ایرانسلی و یا 09366000000 از سایر خطوط و یا مراجعه به فروشگاه‌های منتخب برای تعویض مودم‌ وایمکس است.

ایرانسل خبر می دهد که تعویض مودم‌ها و ارسال آنها به شکلی رایگان صورت می پذیرد، همینطور مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند، پس از طی مراحل تعویض به حساب مودم‌های TD-LTE مشترکان بازگردانده خواهند شد.

مودم‌هایی که ایرانسل در اختیار مشترکان قرار می‌دهد با پشتیبانی از تکنولوژی IPv6، از قابلیت Port forwarding/DMZ نیز بهره می‌برند و تا 32 نفر می‌توانند از Wi-Fi و پنل نمایشگر مصرف دیتای آن استفاده کنند.

ایرانسل همچنین خاطرنشان می کند، مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند، می‌توانند با مراجعه به قرارداد خرید یا پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و همینطور قبوض دریافتی از آن استفاده کنند. همچنین نشانی Mac مودم هر دستگاه روی برچسب پشت مودمی که کاربر در اختیار دارد درج شده است.

از آغاز ارائه خدمت اینترنت ثابت ایرانسل، در کمتر از یک‌ سال بیش از 150 شهر تحت پوشش قرار گرفته اند و مشترکان این فناوری می‌توانند از این پس در تمامی این مناطق از آخرین فناوری اینترنت ثابت بدون تغییر تنظیمات بهره بگیرند.




منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار