کد خبر: ۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 01
چند روز قبل مایکروسافت جدیدترین بیلدهای ویندوز را برای اینسایدرهای حلقه فست منتشر کرد. ارایه این به روز رسانی فرق عمده ای با به روز رسانی های سابق داشت. این به روز رسانی طی یک پخش زنده از طریق BeamMachine# انجام گرفت.

به گزارش آی تابناک : پیش تر دونا سارکار رییس بخش ویندوز اینسایدر مایکروسافت اعلام کرده بود که یکی از تغییرات عمده در پروژه ویندوز اینسایدر، شفاف سازی بیش تر در  روند کاری این تیم و بهیود تعامل و ارتباط این تیم با اینسایدرها خواهد بود. این قول خانوم سارکار در مدت زمان کوتاهی به فعلیت درآمد و با پخش زنده گفتگو این تیم با میلیون ها کاربر ویندوز اینسایدر، به نظر می رسد این پروژه وارد مرحله جدیدی شده است.

این برنامه که به صورت پخش زنده بر روی Beam انجام گرفت، فعالان تیم اینسایدر و وظایف آن ها را برای کاربران مشخص کرد.

در این مصاحبه دونا سارکار ابتدا دسته بندی گروه هایی که در توسعه ویندوز نقش دارند را معرفی کرد:

  • Windows and Devices Group یا گروه ویندوز و دستگاه ها: این گروه متشکل است از هزاران فردی که در ساخت ویندوز، اپلیکیشن های بومی آن و دستگاه ها و سرویس های آن مشغول به فعالیت هستند.
  • Community Champs + FlightOps یا قهرمانان جامعه ویندوز + هماهنگ کنندگان: مهندسانی که برای توسعه ویندوز در حال زندگی و تنفس بازخوردها و اطلاعات منتشر شده از سوی کاربران هستند. این ها انسان های دوست داشتنی هستند که بر اساس اطلاعات کسب شده از سوی ویندوز اینسایدرها، در تنظیم زمان و چگونگی عرضه بیلدها کمک می کنند. هر یک از این افراد مسئول بخش خاصی از ویندوز است از هسته سیستم گرفته تا رابط کاربری. در این گروه تعدای از مهندسین مشهور وجود دارند که احتمالا شما برخی از آن ها را می شناسید.
  • Windows Insider Team یا تیم ویندوز اینسایدر: یک گروه چابک متشکل از شش نفر که امور داخلی و خارجی این تیم را سر و سامان می دهند. اعضا تیم ویندوز اینسایدر به شرح زیر هستند، در کنار نام هر فرد اکانت توییتر وی نیز قرار داده شده، و از این طریق می توانید به سرعت از اقداماتی که در حال انجام است آگاه شوید.

Dona Sarkar (@donasarkar): سر دسته گربه های نینجای نگهبان!  	<div class=

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار