کد خبر: ۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 May 01
کسانی که در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند گاهی برای یک استراحت کوتاه به دردسر می‌افتند چون صداهای اطراف همچون صدای بوق خودروها، صدای بلند موزیک همسایه، بازی و سرو صدای بچه‌ها و... مانع استراحت آنها می‌شود.
به گزارش آی تابناک : به همین دلیل گوش گیرهایی راهی بازار شده که صداهای مزاحم اطراف را به حداقل می‌رساند هرچند می‌توانید صداهای مهم اطراف مثل زنگ ساعت برای بیدار شدن را بشنوید. تاکنون نمونه‌های متعددی از جنس فوم و... راهی بازار شده است ولی QuietOn را می‌توان بهترین نمونه دانست. تنها کافی است این‌ گوش گیر بی‌سیم را درون گوش قرار داد تا بلافاصله بخش عمده صداهای مزاحم اطراف حذف شود. البته عملکرد و موفقیت این گوش گیر ویژه در زمینه حذف صداهای مزاحم همچون صدای تلفن و مکالمه افراد دیگر چندان تفاوتی با نمونه‌های از جنس فوم ندارد ولی توان این محصول در حذف صدای موتور خودرو، صداهایی که از خانه همسایه می‌آید، صدای پا، صدای تایپ کردن و... بسیار بالا بوده و موفقیت آن قابل مقایسه با نمونه‌های فومی نیست.
 
این محصول بدون سیم بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین به دلیل سبکی و راحتی، می‌توان آن را هنگام خواب هم مورد استفاده قرار داد بدون اینکه هنگام فشردن گوش به بالش، کاربر احساس ناراحتی یا درد کند. از آنجا که این گوش گیر در سه سایز راهی بازار شده است بسیاری می‌توانند از آن استفاده کنند. QuietOn به همراه یک جعبه راهی بازار شده که جعبه مذکور در واقع شارژر این محصول نیز محسوب می‌شود.
 
این محصول با هر بار شارژ شدن، تا 50 ساعت کارآیی دارد به همین دلیل هم نیاز به شارژ مداوم ندارد. برای شارژ هم تنها کافی است گوش گیرها را سر جای خود درون جعبه قرار دهید. QuietOn اکنون با بهای 200 دلار در بازار موجود است.




منبع : ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار