کد خبر: ۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 24
ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف انتخاب و معرفی برترین آثار رسانه‌ای سال ۹۵ در حوزه فناوری نانو جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می‌کند.
به گزارش آی تابناک : ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی با هدف انتخاب و معرفی برترین آثار رسانه‌ای سال ۹۵ در حوزه فناوری نانو جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار می‌کند.  

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را ضمن رعایت شرایط عمومی و اختصاصی تا  ۲۰ خردادماه ۱۳۹۶ به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند. 

این جشنواره در ۴ بخش کلی «رسانه‌های شنیداری»، «رسانه‌های دیداری»، «مطبوعات» و «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی» برگزار می‌شود.

شرایط عمومی شرکت در جشنواره  به این صورت است که     آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد.     آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شود که در فاصله زمانی اول فروردین ماه سال ۱۳۹۵ تا آخر اسفندماه سال ۱۳۹۵ از طریق یکی از رسانه‌های کشور اعم از رسانه‌های شنیداری، رسانه‌های دیداری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی منتشرشده باشد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. محدودیتی برای شرکت در چند بخش توسط خبرنگاران وجود ندارد و خبرنگاران می‌توانند به طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند. «شناسنامه آثار» باید برای هر اثر تکمیل و به همراه آن ارسال شود. 

  پس از ارسال آثار به دبیرخانه حداکثر طی ۳ روز «تأییدیه دریافت اثر» برای شما ارسال می‌شود. در صورتی که پس از زمان مشخص شده «تأییدیه دریافت اثر» را دریافت نکردید در ساعات اداری با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرید و موضوع را پیگیری نمایید.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «نانو و رسانه» که توسط ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تا  ۲۰ خردادماه ۱۳۹۶ مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره «نانو و رسانه» ارسال کنند. 



منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار