کد خبر: ۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 24
بر اساس آنچه در سایت انتوتو منتشر شده، گوشی های وان پلاس 3 و آیفون SE در ماه گذشته میلادی برترین و پر امتیازترین دستگاه های اندرویدی و iOS بوده اند.
به گزارش آی تابناک : همان طور که می دانید انتوتو هرماه فهرست برترین گوشی های هوشمند اندرویدی و هم  چنین آیفون ها را بر اساس رتبه به دست آمده شان در این تست بنچمارک معروف، منتشر می کند. اکنون بر اساس آنچه در سایت انتوتو منتشر شده، گوشی های وان پلاس 3 و آیفون SE در ماه گذشته میلادی برترین و پر امتیازترین دستگاه های اندرویدی و iOS بوده اند.

لیست قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی و iOS

 به گزارش بولتن نیوز،  نتایجی که می توانید در تصویر زیر خبر مشاهده کنید، بر اساس امتیازات تشویقی است که برای مدل های اندرویدی وiOSS در طول ماه مارس توسط انتوتو محاسبه شده و در واقع عامل تاثیرگذار بر روی آن ستاره هایی است که به عنوان امتیاز در بررسی ها به اسمارت فون های موجود در لیست داده شده است.

انتوتو می گوید که گوشی وان پلاس 3 به امتیاز تشویقی 95.66 درصد در ماه مارس دست یافته که همین امر موجب شده تا این گوشی هوشمند رتبه اول را به دست آورد. این بدین معناست که به ازای هر 100 کاربری که ماه گذشته به این دستگاه امتیاز داده اند، 95 درصد آن ها امتیاز 5 ستاره که کامل ترین امتیاز است برای این محصول انتخاب کرده اند.

رتبه دوم لیست پر امتیازترین گوشی های اندرویدی به شیائومی می مکس اختصاص یافته که امتیاز آن 94.50 درصد بوده است. رتبه های بعدی نیز به ترتیب به گوشی های میزو پرو 6 پلاس(93.12 درصد)، شیائومی می میکس (92.98 درصد) و وان پلاس 3T (92.60 درصد) اختصاص یافته است. نکته عجیب اینجاست که گوشی جدیدتر وان پلاس یعنی وان پلاس 3T نسبت به نسخه قدیمی تر خود امتیاز کمتری آورده و این درحالیست که این محصول از لحاظ سخت افزاری و به خصوص پردازندهو باتری بهبودی های جالب توجهی داشته است.

اما در خصوص آیفون های اپل که مجهز به سیستم عامل iOS هستند؛ ماه گذشته در چین، آیفون SE موفق شده با امتیاز 98.74 درصد رتبه اول را از آن خود کند.گوشی بعدی آیفون 6 اس پلاس بوده که امتیازش 97.53 درصد است و در جایگاه سوم نیز آیفون 5 اس با امتیاز 97.53 درصد قرار دارد. اما موضوع عجیب مربوط به لیست پرامتیازترین اسمارت فون های iOS، رتبه چهارم برای آیفون 7 پلاس است که امتیاز آن 96.57 درصد است. جایگاه پنجم نیز به گوشی آیفون 6 پلاس با امتیاز 95.25 درصد اختصاص پیدا کرده است.

لیست قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی و iOS

پر امتیازترین اسمارت فون های اندرویدی در ماه مارس
 
لیست قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی و iOS

پر امتیازترین اسمارت فون های iOS در ماه مارس

منبع : ساعت 24
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار