کد خبر: ۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 06
شرکت InFocus در ماه اکتبر رایانه قابل حمل «کانگورو» را معرفی کرد و اکنون در نمایشگاه CES 2016 اولین تجربیات از کار با این رایانه مینیاتوری رقم خورده است.

شرکت
InFocus در ماه اکتبر رایانه قابل حمل «کانگورو» را معرفی کرد و اکنون در نمایشگاه CES 2016 اولین تجربیات از کار با این رایانه مینیاتوری رقم خورده است.

این رایانه شکل و شمایلی شبیه به یک هارد SSD دارد اما در داخل آن یک پردازشگر از نوع Intel Atom، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه وجود دارد. این مشخصات فنی برای اجرای ویندوز 10 کفایت میکند و این دقیقا همان چیزی است که «کانگورو» به دنبال آن بوده و انجام میدهد.

قطعا قرار نیست بر روی این رایانه کوچک اقدام به تدوین ویدئو کرده یا همزمان بیش از 20 نرم افزار را اجرا کنید. اما انجام امور روزمره با این رایانه به سادگی امکان پذیر است. طی اولین تجربیات کار با این رایانه تنها موردی که به نظر دچار کاستی میباشد، پردازش گرافیکی است.

پخش ویدئو و دیدن فیلم بر روی این رایانه بدون هیچ مشکلی انجام میشود اما انجام کارهای گرافیکی سنگین نظیر بازی های رایانه ای طبعا با توجه به پردازشگر آن، با مشکل مواجه میشود. صرف نظر از این موضوع، کانگورو یک رایانه کوچک کارآمد است که وقتی کار خود را با آن به پایان برسانید، میتوانید به سادگی آن را در جیب خود حمل کنید!



این رایانه از باتری با توان چهار ساعت ذخیره انرژی برخوردار است که آن را تبدیل به یک نمونه منحصر به فرد کرده است. مهمترین و جذاب ترین نکته در مورد این رایانه بهای 99 دلاری آن است. با این بها شما هم «کانگورو» و هم یک داک با قابلیت اتصال به پورت USB و HDMI را دریافت میکنید. این داک همچنین میتواند کانگورو را به یک آیپد متصل کند که با استفاده از نرم افزار مخصوص iOS خود توان اجرای و نمایش ویندوز 10 بر روی صفحه نمایش آیپد را دارا است!

به نظر میرسد که این ابزار یک رقیب جدی برای سیستم Continuum مایکروسافت است. در حالی که Continuum نیازمند یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 موبایل است این رایانه مینیاتوری کوچک قادر به اتصال با هر گونه مانیتور، صفحه کلید و ماوس میباشد.

در حال حاضر تعداد زیادی از گونه های Stick PC وجود دارند که کار مشابهی انجام میدهند اما «کانگورو» از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است. اگر نیازمند یک رایانه مجهز به ویندوز 10 قابل حمل و ارزان قیمت هستید، بدون شک این گزینه یک گزینه مناسب است.

در ویدئو زیر توضیحات بیشتر در مورد این محصول را از ربان خبرنگار The Verge در نمایشگاه CES میبنید:



دانلود


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار