تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 23
همانطور که مي دانيد پس از رونمايي از گلکسي اس 8، مايکروسافت اعلام کرد که قصد دارد نسخه اي شخصي سازه شده از پرچمدار جديد سامسونگ را همراه با اپليکيشن ها و سرويس هاي مخصوص به خود عرضه کند. هم اکنون جزئيات بيشتري در مورد گلکسي اس 8 مايکروسافت اديشن منتشر شده که نتيجه همکاري ردموندي ها با غول تکنولوژي کره اي است.
به گزارش آی تابناک : اپليکيشن هايي نظير وان درايو، کورتانا، آفيس و غيره در گلکسي اس 8 مايکروسافت اديشن حضور خواهند داشت
گفتني است طبق بيانيه منتشر شده توسط مايکروسافت «تغييرات در گلکسي اس 8 و اس 8 پلاس مايکروسافت اديشن زماني که دستگاه از جعبه خارج مي شود و به شبکه واي فاي متصل مي شود، اعمال خواهد شد. اين تغييرات تجربه اي منحصر بفرد از اپليکيشن هاي حرفه اي مايکروسافت نظير آفيس، وان درايو، کورتانا، اوت لوک و غيره را در اختيار کاربران قرار مي دهد».

همچنين در ادامه بيانيه ذکر شده که مايکروسافت استور هم در موبايل هاي مورد اشاره نصب خواهد شد تا کاربران بتوانند به گزينه هاي بيشتري براي اپليکيشن هاي مايکروسافت و آفيس دست پيدا کنند و همچنين قابليت هاي بيشتري نيز در اختيار آنها قرار گيرد.

مايکروسافت معتقد است که ديوايس هاي شخصي سازي شده مذکور ، نمونه اي از ادغام اپليکيشن هاي ردموندي ها با تعداد دستگاه هاي بيشتري است تا به افراد امکان دنبال کردن فعاليت هاي حرفه اي از طريق موبايل هايشان را مي دهد.

گفتني است گلکسي اس 8 مايکروسافت اديشن که همانند نسخه هاي معمول از تاريخ يکم ارديبهشت ماه به بازار عرضه شده از طريق وبسايت اختصاصي ردموندي ها قابل خريداري است.


منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار