تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 22
اولین چیزی که در اینستاگرام مد نظر می آید، این است که شما می توانید به سادگی تصاویر و مطالب دیگر دوستان و یا اعضای این شبکه تصویری را لایک کنید. برای این کار کافی است که روی پست مورد نظر برای ثانیه ای انگشت خود را قرار داده تا آن قلب خوش رنگ قرمز را مشاهده کنید. بدین صورت متوجه می شوید که تصویر لایک شده است.

به گزارش آی تابناک : 

اینستاگرام


آیا کسی متوجه می شود که ما تصویر مورد نظر را لایک کرده ایم؟

قطعا بله. اگر افرادی که شما را فالو کرده اند بخواهند متوجه عملکرد شما شوند، کافی است که سری به بخش خاصی از اینستاگرام بزنند تا ببینند شما چه چیز هایی را لایک کرده اید و چه پیام هایی روی نظرات ارسال کرده اید. دقت کنید که منظور ما از پیام های ارسالی صحبت هایی نیست که در دایرکت انجام می دهید.

چگونه متوجه شویم چه چیزهایی را لایک کرده ایم؟

حالا با وجود این اطلاعات که دیگران می توانند فهرست کارهای روزانه شما را در اینستاگرام بدانند، شاید لازم باشد سری به پست هایی بزنید که آن ها را لایک کرده اید. شاید بخواهید بین هزاران هزار تصویری که در اینستاگرام هست یکی یکی به دنبال پست هایی بگردید که قلب لایک آن را قرمز کرده اید.

این یک روش کاملا اشتباه و البته وقت گیر و صد در صد بی نتیجه است. بجای این کار کافی است که به قسمتی از تنظیمات مراجعه کنید چرا که خود اینستاگرام این بخش را برای شما تعبیه کرده تا بتوانید مواردی که لایک کرده اید را مشاهده کنید.

ابتدا وارد اکانت خود شوید.

مشاهده پست لایک شده در اینستاگرام

بعد از آن وارد بخش تنظیمات شوید. تنظیمات در واقع همان بخش سه نقطه عمودی است که در بالا و سمت راست از صفحه اینستاگران قابل مشاهده است.

وقتی که وارد تنظیمات شدید می توانید عبارت "Posts that you’ve liked را در میان عبارات و گزینه ها مشاهده کنید که موقعیت آن در تصویر زیر نمایش داده شده است:

مشاهده پست لایک شده در اینستاگرام

بدین ترتیب می توانید لیستی از پست هایی که آن ها را لایک کرده اید را مشاهده کنید. شمار این لیست خیلی بیش از ۳۰۰ تصویر خواهد بود. بعد از این که این پست ها را مشاهده کردید هنوز قادر هستید که لایک خود را باز پس گیرید و حتی کامنت خود را پاک کنید!

اما توصیه می کنیم بعد از این مراقب باشید که چه چیزهایی را لایک می کنید و روی چه پست هایی نظر ارسال می کنید چرا که برخی از فالوور های شما قطعا به این موضوع حساس خواهند بود و به طور لحظه ای اقدامات شما را چک می کنند.

در باره این پست آموزشی آیا نظر یا تجربه ای دارید که با گویا آی تی در میان بگذارید؟ این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر  دهید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار