کد خبر: ۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017 April 22
معمولاً افرادی که به سفر می‌روند دوست دارند وسایل الکترونیکی خود را همراه داشته باشند ولی معمولاً در برخی سفرها امکان شارژ کردن تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه وجود ندارد و از سوی دیگر نگران از دست دادن آنها یا خیس شدن وسایل درون آن هستند.
به گزارش آی تابناک : اخیراً یک شرکت فعال در حوزه فناوری، کوله پشتی‌ای را طراحی کرده و نمونه اولیه آن را ساخته است که تمام مشکلات کاربران را حل می‌کند و ضمن شارژ کردن وسایل الکترونیکی آنها را از خیس و گم شدن نیز در امان نگه می‌دارد. این کوله پشتی که از جنس الیاف ضد آب ساخته شده،  Livefree # نام دارد. این کوله پشتی دارای جیبی مخصوص شارژ بی‌سیم به نام DropGO است و تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید و IOS را بی‌سیم شارژ می‌کند.
 
فقط کافی است گوشی را در داخل جیب آن‌که دارای پاور بانک است قرار دهید. این کیف دارای جیب مخصوص لپ تاپ (15.6 اینچی) و تبلت ( 10 اینچی)، جیب‌هایی برای مدیریت کابل‌ها، هدفون، حتی کارت‌های بانکی و دیگر ابزارهای جانبی الکترونیکی است. این کوله پشتی همچنین به یک ردیاب دایره‌ای کوچک به نام Chipolo مجهز است که در یک جیب کوچک روی کیف جاسازی می‌شود و از طریق نقشه تلفن همراه و بلوتوث می‌توان در صورت جاگذاشتن یا دزدیده شدن آن را ردیابی و پیدا کرد. البته تنها ایرادی که این کیف دارد این است که هر کسی باید مطابق سیستم عامل گوشی خود،‌کیف خریداری کند، از این‌رو قیمت‌های آن نیز متفاوت است.
 
قیمتی که برای کوله پشتی تنها مجهز به شارژر وایرلس تعیین شده 237 دلار است. برای کوله پشتی نسخه ,IOS باید 277 دلار پرداخت شود و برای نسخه اندروید آن نیز مبلغ 313 دلار تعیین شده است. این محصول قرار است مهرماه به بازار وارد شود.


منبع : ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار