تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
سامسونگ چند ماه پیش از گلکسی بوک رونمایی کرد اما اشاره‌ای به زمان و قیمت این محصول نداشت، اکنون شاهد اعلام رسمی قیمت و زمان عرضه گلکسی بوک سامسونگ هستیم.

به گزارش آی تابناک : اگر خاطر شما باشد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، سامسونگ در کنار رونمایی از گلکسی تب ۳، یک محصول جدید و جالب توجه دیگر را نیز رونمایی کرد. این محصول گلکسی بوک نام دارد و به لحاظ ساختار محصولی است شبیه به سرفیس مایکروسافت.

اکنون نیز ظاهرا گلکسی بوک آماده روانه شدن به بازار است و در نتیجه شاهد اعلام قیمت و زمان عرضه این محصول جدید و جالب توجه هستیم. گلکسی بوک سامسونگ در دو ابعاد ۱۰.۶ اینچی و ۱۲ اینچی راهی بازار خواهد شد. بد نیست بدانید تنها نسخه ۱۲ اینچی گلکسی بوک از ارتباط وای‌فای بهره می‌گیرد و قیمت مدل ۱۰.۶ اینچی گلکسی بوک نیز ۶۲۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

گلکسی بوک سامسونگ را از تاریخ اول اردیبهشت ماه می‌توان به صورت آنلاین سفارش داد. یک ماه بعد نیز سامسونگ آماده به تحویل گلکسی بوک خواهد بود.

نسخه ۱۲ اینچی گلکسی بوک نیز قیمت بیشتری دارد و سامسونگ قیمت این محصول را ۱.۱۲۹.۹۹ دلار مشخص کرده است. این محصول نیز همانند برادر کوچکتر خود از چند روز آینده به صورت پیش‌فروش قرار می‌گیرد و سامسونگ وعده داده است تا آن‌ را در عرض یک ماه آینده بدست مشتری برساند.

ناگفته نماند که نسخه‌ای از گلکسی بوک ۱۲ اینچی نیز با ارتباط LTE راهی بازار می‌شود اما این نسخه تنها در اپراتور ورایزون فعال است و قیمتی برابر با ۱.۲۹۹.۹۹ دلار خواهد داشت.

به احتمال زیاد شما هم متوجه اختلاف قیمت چشم‌گیری که بین گلکسی‌ بوک‌ها وجود دارد شده‌اید. دلیل این اختلاف قیمت چیزی نیست به غیر از مشخصات سخت‌افزاری. در مدل کوچک‌تر گلکسی بوک شاهد حضور پردازنده اینتل M3 هستیم.  ۳ گیگابایت رم باتری ۳۰.۴ وات‌ساعت و صفحه‌نمایش لمسی از نوع TFT سایر مشخصات اصلی گلگسی بوک ۱۰.۶ اینچی سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

از طرف دیگر در نسخه ۱۲ اینچی گلکسی بوک شاهد حضور صفحه‌نمایشی با رزولوشن بالا از نوع AMOLED هستیم. در این محصول یک پردازنده i5 اینتل نیز خودنمایی می‌کند. باتری ۳۹.۰۴ وا‌ت‌ساعت و امکان ارتقا رم تا میزان ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، سایر مشخصات اصلی گلکسی بوک ۱۲ اینچی سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

با این حساب باید گفت سامسونگ در برابر سرفیس‌های مایکروسافت رسما شمشیر را از رو بسته است و با عرضه گلکسی‌ بوک‌های خود قصد دارد تا به مصاف این محصولات خوش‌فروش و پرطرفدار برود. به این ترتیب باید دید گلکسی‌ بوک‌های جدید سامسونگ در بازار به چه صورت از خجالت سرفیس‌هایِ تادندان مسلح مایکروسافت بر خواهند آمد.



منبع : جی اس ام آرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار