کد خبر: ۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
معاون آموزش و تربیت نیروی انتظامی کشور گفت: افزایش مهارت نیروهای انتظامی در حوزه فناوری اطلاعات ضروری است و در این راستا نیروی انتظامی برگزاری دوره های آموزشی را در دستور کار دارد.

به گزارش آی تابناک : سردار امیرحسین یاوری که روز پنجشنبه در اراک حضور یافته، در دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با اشاره به شرایط کنونی لازم است که نیروهای انتظامی در حوزه فناوری اطلاعات از آگاهی کامل برخوردار باشند و در این راستا برگزاری آموزش های رسانه شناسی برای کارکنان انتظامی مدنظر قرار دارد.

وی افزود: این آگهی بخشی و افزایش توانمندی و مهارت های نیروهای انتظامی در راستای انجام بهتر وظایف و همچنین کاهش خطاها صورت می گیرد چرا که در حوزه انتظامی کارآمدی و عملکرد مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون آموزش و تربیت نیروی انتظامی کشور بیان کرد: تاکنون ۹۰ درصد کارکنان انتظامی در سراسر کشور از آموزش های مهارتی برخوردار شده و همچنین آزمون های لازم را گذرانده اند و همچنان ارتقای مهارت در این کارکنان مورد توجه است.

یاوری خاطرنشان ساخت: در رابطه با مباحث عملیاتی همچون تیراندازی و... نیز با توجه به اهمیتی که از نظر کاهش اشتباهات احتمالی نیروهای انتظامی دارد، ارائه آموزش های تخصصی و ویژه در دست انجام است و در سایر زمینه ها نیز اقدامات لازم برای مهارت بخشی و افزایش توانمندی کارکنان انتظامی مورد پیگیری قرار دارد.

معاون آموزش و تربیت نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم برای ارائه آموزش های نیروی انتظامی فراهم شده، اضافه کرد: در حوزه آموزش های اجتماعی و فرهنگی نیز، آگاهی بخشی و نهادینه سازی مباحث فرهنگی و معنوی همچون ایثار، شهادت و... مدنظر قرار دارد.



منبع : ذاکرنیوز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار