کد خبر: ۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
امروزه اغلب خدمات آنلاین معروف احراز هویت دو مرحله ای (two-factor authentication) دارند. حالا توییتر نیز امکان مذکور را به وجود آورده تا حریم خصوصی شما را در برابر هکرها بیشتر محافظت کند.

به گزارش آی تابناک : احراز هویت دو مرحله ای حساب توییتر به این معنی است که وقتی قصد ورود به حساب توییتر خود از دسک تاپ یا اپلیکیشن توییتر را دارید، یک کد به شماره موبایل شما ارسال می شود که جهت احراز هویت، نیاز است تا آن را در داخل بخش مربوطه در سایت تایپ کنید. جهت تنظیم این سرویس بر روی حساب خود کافی است مراحل زیر را دنبال نمایید و قبل از آن باید مطمئن باشید Google Authenticator یا Authyy را نصب کرده باشید. سپس باید از طریق رایانه تان وارد وب سایت توییتر شوید.

1- بر روی تصویر پروفایل خود که در سمت راست بالای صفحه نمایش قرار دارد کلیک کنید و Settings and privacy را انتخاب کنید تا تنظیم های مربوط به امنیت و حریم خصوصی حساب ظاهر شود.
2- در بخش Account به دنبال گزینه Security بگردید و چک باکس Verify login requests را فعال کنید.
3- بر روی دکمه Start، پنجره ای که ظاهر می شود. کلیک کنید، رمز عبور خود را وارد کنید و روی تأیید (Verify) کلیک کنید.
4- اطمینان حاصل کنید شماره تلفن همراه شما به درستی وارد شده است. در غیر این صورت به تنظیمات حساب خود وارد شوید و اصلاحات لازم را انجام دهید. در نهایت بر روی ارسال کد کلیک کنید.
5- وقتی که پیامک را دریافت کنید، کد QR مربوطه را در داخل فیلد مربوطه بنویسید و در آخر روی دکمه Submit کلیک کنید.



منبع : بتانیوز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار