تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
یکی از منابع موثق تصویر شماتیکی منتسب به آیفون ۸ فاش کرده که نشان از جایگیری سنسور اثر انگشت در پشت گوشی دارد.

آیفون 8 از سنسور اثر انگشت در پشت گوشی بهره خواهد برد

به گزارش آی تابناک : سانی دیکسون را باید در زمره‌ی معتبرترین فاش‌کننده‌های اطلاعات مربوط به آیفون‌های اپل خواند. وی در آخرین اقدام خود، تصویر شماتیکی از آیفون ۸ را فاش کرده که نکته‌ی جالب توجه در آن، قرار گرفتن روزنه‌ای در پشت گوشی است که احتمالا محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نسل بعدی پرچمدار اپل است.

بسیاری از شایعات حکایت از این دارند که اپل در سپتامبر سال جاری میلادی سه گوشی‌هوشمند راهی بازار خواهد کرد که شامل دو نسخه با نام آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس و یک نسخه‌ی دیگر با نام آیفون ۸ است که دستخوش تغییرات بنیادی خواهد شد.

آخرین اطلاعات فاش شده در رابطه با آیفون ۸ نشان از این دارد که این گوشی هوشمند از وجود دوربین دوگانه با چینش عمودی در پشت بهره خواهد برد. همچنین گمانه‌ها حکایت از این دارد که اپل دوباره به طراحی گوشی با لبه‌های تیزتر باز می‌گردد و دیگر خبری از لبه‌های صیقلی نیست. ضمنا قاب پشی این گوشی نیز از آلومینیوم یکپارچه تشکیل خواهد شد.

در تصویر شماتیک فاش شده از آیفون ۸ به سختی می‌توان اثری از نوارهای آنتن در پشت گوشی مشاهده کرد، بطوریکه درگاه لایتنینگ در لبه‌ی پایینی قابل مشاهده است، هرچند باز هم خبری از درگاه ۳.۵ میلی‌متری جک هدفون نیست.

با نگاهی به طول و عرض طرح شماتیک آیفون می‌توان به روشنی دید که این گوشی از عرض نیم سانتی‌متر و از طول یک سانتی‌متر بزرگ‌تر از آیفون ۷ است. به جز حاشیه‌ی بالای نمایشگر که محل قرارگیری دوربین سلفی و بلندگوی مخصوص مکالمات است، کل مساحت گوشی با استفاده از نمایشگر پوشش داده خواهد شد. پوشش بخش بزرگی از نمایشگر باعث شده تا اپل سیاست جدیدی را در رابطه با سنسور اثر انگشت خود به‌کار بگیرد و براساس شماتیک جدید آن را به پشت گوشی انتقال دهد.




منبع : TECHCRUNCH

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار