کد خبر: ۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
کمپانی آئودی مدل ویژه و محدودی از Audi R8 را با نام Audi R8 Audi Sport Edition معرفی کرده است. این کمپانی قصد دارد از مدل مذکور تنها 200 نسخه تولید کند.

به گزارش آی تابناک : علاقه مندان می توانند نسخه اسپرت Audi R8 را از ماه دیگر با قیمت پایه €181,0000 پیش خرید کنند.


اتومبیل Audi R8 اولین مدل اسپرت این برند در جاده ها و مسیرهای مسابقه است. این خودرو نتیجه مهارت ها و دانش به دست آمده از موفقیت های بخش Audi Sportt مخصوصا در زمینه مسابقه های استقامت است.«استفان وینکلمن» مدیرعامل شرکت Audi Sport GmbH می گوید: « سال 2016 سالی پر از موفقیت در تاریخ بخش Audi Sport customer racing است که مسئول ساخت اتومبیل های اسپرت سفارشی است. ما با خودروی R8 LMS توانستیم 24 عنوان را به خانه بیاوریم؛ در پیروزی های خود به 85 امتیاز دست پیدا کنیم و بیش از 100 عنوان غیر از قهرمانی به دست آوریم.»


اکنون اتومبیل Audi Sport Edition با توجه به تاثیر متقابل رنگ های نقره ای، قرمز و سیاه و همچنین تجهیزات داخلی فراوان حس و حال خاصی را به حوزه اتومبیل های ساخته شده آورده است. علاوه بر رنگ های نقره ای مات یا براق دو نسخه دیگر از این خودرو با رنگ های مشکی و سفید عرضه شده است. صرف نظر از رنگ انتخابی مشتریان، رنگ تیغه های جانبی و آینه های خارجی قرمز براق خواهد بود که تضاد جالبی را ایجاد می کند و این تنها یک مورد از موارد برجسته و مهم در این خودرو است. علاوه بر این موارد در بدنه خارجی این خودرو و در قسمت های جلو پنجره تک فریمی، اسپویلر جلویی و دیفیوزر به رنگ سیاه هستند که همگی جنبه دیگری از ویژگی های منحصربه فرد و تعیین کننده این خودرو به حساب می آیند. در نمای  عقب این خودرو سر اگزوزهای ذوزنقه ای شکل سیاه رنگ تاثیر داینامیک طراحی خودرو را تقویت می کند.




منبع : گیکی گجت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار