کد خبر: ۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 20
با عرضه ویندوز ۱۰ و ویژگی های مطلوب این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت برای صفحات لمسی، شاهد هجوم تولیدکنندگان تبلت به این سیستم عامل هستیم، و ویندوز۱۰ به خوبی در حال بلعیدن سهم دو سیستم عامل رقیب است.

به گزارش آی تابناک : تولیدکنندگان مختلف سعی داشته اند با ارایه سخت افزارهای متنوع و البته گاهی خاص، نظر کاربران را در این بازار رقابتی به خود جلب کنند. شرکت فوجیتسو از آن دسته شرکت هایی است که همواره چیز جدیدی برای عرضه در آستین داشته است. امروز این شرکت عضو جدیدی از تبلت های خانواده ARROWS خود را معرفی کرده که همراه با یک ویژگی انقلابی در عرصه سنسورهای بیومتریک است.

تبلت ۱۰.۱ اینچی ARROWS Tab Q507/P-SP برای باز کردن قفل دستگاه از شیوه انقلابی که تاکنون در هیچ تبلتی وجود نداشته است بهره می برد. فوجیتسو نام این قابلیت را Slide Passport گذاشته است، قابلیت Slide Passport کاربر را قادر می سازد تا با کشیدن دست خود بر روی صفحه نمایش، قفل دستگاه را باز کند.

اساس عملکرد Slide Passport بر مبنای منحصر به فرد بودن شکل و ساختار رگ های خونی دست هر فرد است، و تبلت با استفاده از اسکنر رگ های خونی کف دست که در فریم دستگاه تعبیه شده است، به راحتی کاربر را شناسایی کرده و اجازه باز شدن قفل تبلت را می دهد.

از دیگر نکات برجسته این تبلت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن است، و از این حیث برای کاربرانی که در محیط های باز مجبور به کار هستند گزینه ایده آلی به حساب می آید. قیمت ARROWS Tab فوجیتسو ۸۵۳۰۰ ین چیزی معادل ۷۸۰ دلار آمریکا بوده و از ابتدای آگوست وارد بازار می شود.



منبع : MSPU

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار