تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 19
طرح مفهومي Google Pixel 2 امروز در رسانه‌ها منتشر شد و بايد بگوييم که با تلفن هوشمند زيبايي روبروييم؛ اگرچه پيکسل و پيکسل ايکس ال را همچنان مي‌توان ديوايس‌هاي اندرويدي پرقدرتي دانست.
به گزارش آی تابناک : گوگل پيکسل و پيکسل ايکس‌ال، که با سيستم عامل اندرويد خالص عرضه شدند، محصولات پرقدرتي به شمار مي‌روند که در مقايسه با رقبا از دوربين فوق‌العاده‌اي نيز بهره‌مندند. در هر صورت، پيش‌بيني مي‌شود که نسل دوم اين محصول تا پايان سال جاري عرضه شود و رفته‌رفته با نزديک شدن به تاريخ معرفي اين ديوايس، طرح‌هاي مفهومي آن در رسانه‌هاي مختلف مشاهده مي‌شود.

نگاهي به تصوير زير بيندازيد. اگر بخواهيم صادقانه بگوييم، شاهد ترکيبي از نسل اول گوگل پيکسل و گلکسي اس 8 سامسونگ هستيم. اين طرح مفهومي را يکي از کاربران گوگل پلاس به نام Gabriel Zagarra طراحي و منتشر کرده و بايد اعتراف کنيم که زيباست. البته اين کانسپت، تصوير منتشرشده از گوگل پيکسل 2 نيست و تنها تصورات شخص مذکور از اين محصول را يادآور مي‌شود. در اين طرح مفهومي، مانند ال‌جي جي 6 و گلکسي اس 8، شاهد خميدگي در گوشه‌هاي صفحه نمايش هستيم. بر اساس تصورات آقاي زاگارا، نسل دوم گوگل پيکسل قابليت ضدآب دارد و کليه دکمه‌هاي فيزيکي آن به سمت راست بدنه منتقل شده است. حاشيه‌هاي اطراف صفحه نمايش کاهش بسيار زيادي دارد و اگر نسل دوم گوگل پيکسل به اين صورت باشد، باعث خوشحالي طرفداران اين برند خواهد شد، چراکه طراحي گوگل پيکسل يکي از مواردي بود که شکايات زياد کاربران را موجب شده بود. پس مطمئنا حساب کار دست طراحان گوگل آمده و بايد محصولي فوق‌العاده معرفي کنند.

گوگل پيکسل 2 احتمالا در ماه سپتامبر يا اکتبر با نسخه جديدي از سيستم عامل اندرويد به نام Android O عرضه مي‌شود. پيکسل ايکس‌ال 2 نيز مطمئنا در کنار اين محصول خواهد بود و از آنجايي که اطلاعات ديگري در مورد اين دو ديوايس در دسترس نيست، بايد منتظر بمانيم و با نزديک شدن به تاريخ رونمايي ببينيم که مشخصات سخت‌افزاري آنها به چه صورت است. ولي مي‌توانيم تصور کنيم که نسل دوم گوگل پيکسل بسيار قدرتمند است و احتمالا با پردازنده هشت هسته‌اي اسنپ‌دراگون 835 با معماري ۶۴ بيت به همراه ۴ يا ۶ گيگابايت رم همراه خواهد بود.



منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار