کد خبر: ۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 19
KGI Securities پيش‌بيني‌هاي جديدي در خصوص آيفون 8 و گلکسي نوت 8 ارائه کرده است.
به گزارش آی تابناک : مينگ چي کو تحليلگر مطرح KGI امروز هم پيش‌بيني‌هاي جديدي در خصوص وضعيت پرچم‌دارهاي فعلي و آينده اپل و سامسونگ ارائه کرده است. اين بار گزارش‌ مينگ چي کو بيشتر به گلکسي اس ۸، گلکسي نوت ۸ و البته آيفون جديد اپل اشاره دارد. برخلاف پيش‌بيني‌هاي قبلي کو، مبني بر آنکه گلکسي اس ۸ فاقد قابليت‌هاي جذاب براي به ثبت رساندن فروش بالا است، اين تحليلگر برآورد ميزان فروش اين پرچم‌دار سامسونگ را افزايش داده است.

کو نيم‌نگاهي هم به قابليت‌هاي احتمالي گلکسي نوت ۸ سامسونگ داشته و آن را با آيفون ۸ اپل مقايسه کرده است. از نظر اين تحليلگر، تجهيز گلکسي نوت ۸ به دوربين دوگانه، مهم‌ترين به‌روزرساني سخت‌افزاري در اين محصول است. آن‌طور که او اعلام کرده، گلکسي نوت ۸ به دوربين دوگانه با بزرگنمايي اپتيکال سه برابري در قالب يک سنسور ۱۲ مگاپيکسلي وايد CIS با پشتيباني از تکنولوژي Dual Photodiode و يک سنسور ۱۳ مگاپيکسلي تله‌فوتو با لرزش‌گير اپتيکال مجهز خواهد شد. کو معتقد است دوربين دوگانه نوت ۸ به‌مراتب بهتر از نمونه‌اي است که در آيفون ۷ پلاس شاهد بوديم. به عقيده او، اين دوربين با آنچه در آيفون ۸ اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، رقابت مي‌کند. اين در حالي است که دوربين دوگانه در آيفون ۷ پلاس يکي از نقاط قوت اين محصول در بازار به‌حساب مي‌آيد.

مينگ چي کو اعلام کرده دليل استقبال فراتر از انتظار مشتريان از گلکسي اس ۸ سامسونگ، بهره‌مندي اين محصول از طراحي بدون حاشيه صفحه‌نمايش است. او معتقد است بهره‌گيري از طراحي تمام صفحه باعث شده ايراداتي نظير تعبيه سنسور اثر انگشت در پشت گوشي يا نبود دوربين دوگانه کمتر به چشم بيايد. کو معتقد است واکنش مثبت بازار نسبت به پرچم‌دارهاي سامسونگ باعث شده KGI برآوردهاي فروش قبلي را که ۴۰ تا ۴۵ ميليون دستگاه عنوان شده بود، حالا به ۵۰ تا ۵۵ ميليون دستگاه افزايش دهد.

از آنجايي که انتظار مي‌رود آيفون ۸ اپل هم از طراحي بدون حاشيه صفحه‌نمايش و سنسور اثر انگشت در پشت گوشي بهره‌مند شود، پاسخ مثبت بازار به گلکسي اس ۸ مي‌تواند خبر خوبي براي اپل باشد.

KGI معتقد است آيفون ۸ از طراحي نمايشگر بدون حاشيه بهره‌مند خواهد شد و اين امر، افزايش استقبال از اين محصول اپل را به همراه خواهد داشت. مينگ چي کو در اين خصوص مي‌گويد:

انتظار داريم طراحي تمام صفحه و بدون حاشيه‌ي گوشي‌هاي هوشمند در پرتو استفاده از اين ترکيب در محصولاتي نظير گلکسي اس ۸ يا آيفون مجهز به نمايشگر OLED اپل، به افزايش استقبال از گوشي‌هاي هوشمند سطح بالاي بازار در چند سال آينده منجر شود.



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار