تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 19
عليرغم گذشت بيش از ۹۰ روز از آغاز رياست جمهوري ترامپ وي بر خلاف وعده قبلي خود هنوز از طرح دولت اين کشور براي ارتقاي امنيت سايبري ايالات متحده رونمايي نکرده است.
به گزارش آی تابناک : ترامپ مدتها قبل و به دنبال برگزاري جلسه اي دوساعته با مقامات اطلاعاتي آمريکا وعده داده بود که ظرف 90 روز از برنامه اي رونمايي کند که مانع از موفقيت حملات سايبري بر ضد آمريکا شود.

اما حال که وي بيش از سه ماه است در کاخ سفيد به سر مي برد، نشانه اي دال بر آماده شدن برنامه ياد شده به چشم نمي خورد. اين در حالي است که حملات سايبري به ايالات متحده کماکان ادامه دارد و خود ترامپ هم در نشست خبري خود در 11 ژانويه بر خطير بودن شرايط امنيت سايبري آمريکا تاکيد کرد.

وي در اين نشست گفت: همه ما را هک مي کنند. دولت ما يکي از کشورهاي عضو فهرست 17 نفره اي است که از نظر حفاظت سايبري بدترين وضعيت را دارند. ترامپ رادولف جولياني را به عنوان مشاور غيررسمي امنيت سايبري خود منصوب کرده، اما وي هم در هفته هاي گذشته تحرک خاصي نداشته است.

کارشناسان هشدار مي دهند که بي تحرکي ترامپ در اين زمينه امنيت سايبري دولت آمريکا را با توجه به ضعف زيرساخت هاي اين کشور بيش از گذشته تهديد خواهد کرد.



منبع : پی سی ورلد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار