تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 19
مايکروسافت برنامه‌اي موسوم به Authenticator را عرضه کرده که با استفاده از آن براي ورود به حساب‌هاي کاربري خدمات اين شرکت از روشي جديد استفاده مي‌شود.
به گزارش آی تابناک : اين شرکت قصد دارد استفاده از روش ورود مبتني بر گوشي هاي هوشمند را جايگزين استفاده از کلمات عبور سنتي کند.

اين روش شباهت هايي با روش ورود به حساب هاي گوگل دارد که در قالب آن يک کلمه عبور تاييديه براي شماره تلفن همراه هر فرد ارسال مي شود و با ارسال اين عدد چندرقمي هويت فرد به طور خودکار تاييد مي شود و ديگري نيازي به وارد کردن کلمه عبور نحواهد بود.

با تنظيم اطلاعات حساب‌هاي مايکروسافت در برنامه Authenticator مي توان ورود مبتني بر تلفن همراه را از طريق منوي تنظيمات مشخص کرد و از اين به بعد براي ورود به حساب ها از طريق رايانه روميزي هر فرد بايد تنها کلمه عبور خود را وارد کند و پس از آن درخواست تاييديه اي به گوشي براي کسب اطمينان از هويت فرد ارسال مي شود.

در صورت تاييد اين درخواست فرد مي تواند وارد حساب خود شود و در غيراين صورت دسترسي مسدود خواهد شد. کاربران مي توانند در صورت عدم دسترسي به گوشي به هر علت اين قابليت را غيرفعال کنند.



منبع : انگجت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار