تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 19
گوگل خدمات گوگل ارث خود را ارتقا داده تا کاربران وب و گوشی های اندرویدی به امکانات جدید و هیجان انگیزی دسترسی یابند.

به گزارش آی تابناک : نسخه جدید گوگل ارث با همکاری دانشمندان و چند سازمان غیرانتفاعی به ابزاری موسوم به Voyager مجهز شده که با استفاده از آن می توان در نقاط مختلف کره زمین جهانگردی کرد و اطلاعات دقیقی  را نیز به صورت تعاملی در مورد هر نقطه از جهان دریافت نمود.

هم اکنون از طریق Voyager می توان به ۵۰ تور جهانگردی مختلف دسترسی داشت و گوگل می گوید هر هفته چند تور  جهانگردی جدید از سراسر جهان به این خدمات اضافه می کند.

تورهای یاد شده بسیار متنوع بوده و  از جاذبه های طبیعی مانند کوه ها و جنگل ها تا جاذبه های تاریخی را دربرمی گیرند. علاوه بر این دکمه یا بخت یا اقبال یا "I’m feeling lucky” که قبلا در جستجوگر گوگل موجود بود به گوگل ارث هم اضافه شده تا کاربران با فشردن آن بتوانند به طور تصادفی تصاویر و اطلاعاتی مربوط به ۲۰۰ هزار نقطه تاریخی را که توسط گروه گوگل ارث جمع آوری شده دریافت و مشاهده کنند.

یک ویژگی بسیار جالب دیگر در گوگل ارث افزوده شدن دکمه نمایش سه بعدی است که با استفاده از آن می توان جاذبه های گردشگری را به صورت سه بعدی و از زوایای مختلف مشاهده کرد. کاربران هم می توانند تصاویر کارت پستالی خود را از چشم اندازهای موجود در گوگل ارث به اشتراک بگذارند.

گوگل می گوید افزودن این قابلیت ها به گوگل ارث دو سال به طول انجامیده و قرار است در آینده نزدیک در دسترس کاربرانiOS هم قرار بگیرد. البته تنها کاربران مرورگر کروم بر روی رایانه شخصی به این خدمات دسترسی دارند.




منبع : سرچ انجین لند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار