تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 19
به نظر مي‌رسد اپل براي افزايش توليد ساعت هوشمند خود با Compal Electronics به توافق رسيده است.
به گزارش آی تابناک چندي پيش وب‌سايت Patently Apple پستي منتشر کرده و اعلام کرده بود اپل براي افزايش توليد اپل‌واچ با يک شرکت ديگر به نام کمپال به توافق رسيده است. بعد از انتشار گزارش مالي سه‌ماهه‌ي پاياني سال ۲۰۱۶، تيم کوک مدعي شده بود که اين بازه‌ي زماني بهترين سه‌ماهه براي اپل‌واچ بوده است. از همين رو به نظر مي‌رسد کوپرتينونشين‌ها براي افزايش توليد و فروش ساعت هوشمند خود در سه‌ماهه چهارم سال جاري ميلادي دست‌به‌کار شده و کمپال الکترونيکس را به‌عنوان دومين توليدکننده‌ي اپل‌واچ انتخاب کرده‌اند.

اپل‌واچ پر‌فروش‌ترين ساعت هوشمند دنيا است و توانسته بيشترين ميزان رضايت را در کلاس کاري خود از سوي مشتريان کسب کند. انتخاب کمپال از سوي اپل به‌عنوان توليدکننده‌ي اپل‌واچ، نشان مي‌دهد کوپرتينونشين‌ها به‌هيچ‌عنوان نمي‌خواهند در فصل تعطيلات با کمبود موجودي روبه‌رو شوند.امروز ديجي‌تايمز به نقل از وب‌سايت چيني‌زبان اکونوميک ديلي نيوز، انتخاب کمپال را به‌عنوان توليدکننده‌ي ساعت هوشمند اپل تأييد کرده است.

قرار است کمپال با توليد نسل اول و دوم اپل‌واچ در کارخانه‌ي Kunshan (شرق چين) در ۲۰ تا ۳۰ درصد از ميزان عرضه‌ي اين گجت شريک باشد. عرضه‌ي ساعت‌هاي توليدشده توسط کمپال از ابتداي سه‌ماهه‌ي چهارم سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. کوآنتا کامپيوتر به‌عنوان توليدکننده‌ي اصلي اپل‌واچ شناخته مي‌شود .



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار