کد خبر: ۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 18
بر اساس گزارش وال‌استریت، میزان درآمد اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۱۷ به ۵۲.۹ میلیارد دلار و ارزش هر سهم آن به ۲.۰۲ دلار خواهد رسید.
به گزارش آی تابناک؛ انتظار می‌رود درآمد اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۱۷ به ۵۲.۹ میلیارد دلار و ارزش هر سهم از این کمپانی به ۲.۰۲ دلار برسد. تحلیلگری به نام آمیت دریانانی از شرکت RBC گفته است که امکان دارد درآمد اپل در این مقطع، حتی بیشتر شود و به ۵۳.۵ دلار برسد. با این حساب ارزش سهام این کمپانی در هر سهم به ۲.۰۴ دلار خواهد رسید.

با مشاهده این ارقام می‌توان گفت درآمد سه‌ماهه اول ۲۰۱۷ اپل نسبت به درآمد این کمپانی در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶ بیشتر شده است. اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶ توانست به درآمد ۵۰.۶ میلیارد دلاری برسد.

این امر باعث می‌شود میزان نقدینگی اپل به ۱۵۹ دلار برسد. دریانایی معتقد است که اپل می‌تواند در سال مالی ۲۰۱۷، حدود ۵۷ میلیارد دلار به نقدینگی خود بیفزاید.

با معرفی آيفون 8 نیز به‌احتمال زیاد شاهد افزایش درآمد اپل خواهیم بود. اکنون سهام این کمپانی به بیشترین ارزشی رسیده که تاکنون داشته است و قطعا عرضه جدیدترین نسخه آیفون به افزایش درآمد اپل کمک بسیاری خواهد کرد.

سازنده آیفون می‌خواهد دوم می سال ۲۰۱۷ نتایج درآمد سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ را منتشر کند. وال‌استریت معتقد است در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷، درآمد اپل به ۴۵.۶ میلیارد دلار و ارزش هر سهم به ۱.۶۲ دلار خواهد رسید. این در حالی است که دریانانی رقم بالاتری اعلام کرده است. این تحلیلگر معتقد است ارزش سهام اپل در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ به ۴۵.۸ میلیارد دلار و ارزش هر سهم به ۱.۶۳ دلار خواهد رسید.

شرکت RBC معتقد است که ارزش سهام اپل تا اواخر سال ۲۰۱۷ به ۱۵۷ دلار می‌رسد. RBC همچنین گفته است اگر به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون محصولی عرضه شود، ارزش سهام اپل ممکن است تا ۱۷۵ دلار نیز برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار