کد خبر: ۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 16
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: نخستین پارک علم و فناوری های نرم و هویت ساز در کشور در آینده نزدیک در این دانشگاه راه اندازی خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو روز یکشنبه در نشست خبری سومین کنگره بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ افزود: توجه ویژه به کار و اشتغال از طریق شرکت های دانش بنیان از مهمترین فعالیت های این مجموعه است.
وی برلزوم نگاه علمی و پژوهشی به حوزه وب تاکید کرد و گفت: هرچند به شکل کاربردی فعالیت های خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما کارهای علمی و پژوهشی چندانی در این زمینه انجام نشده است.
ایمانی بیان کرد: در دنیا کارهای خوبی در این حوزه انجام شده اما در کشور ما کمتر به این حوزه از نگاه علمی و پژوهشی پرداخته شده است.

** برگزاری سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در تهران
وی به برگزاری سومین کنفرانس وب پژوهی در تهران اشاره کرد و گفت : این کنفرانس با حضور محققان داخلی و خارجی روزهای 30 و 31 فروردین ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می شود.
رییس دانشگاه علم و فرهنگ به ارسال مقالات از 10 کشور دنیا اشاره کرد و گفت: 149 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است‌.
ایمانی، نگاه علمی و پژوهشی به حوزه وب، شناسایی ابعاد ناشناخته وب، آشنایی بیشتر با شاخه های مختلف این حوزه، ورود توانمندی های این حوزه به محیط های علمی و جلب توجه استادان و صاحب نظران به این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس اعلام کرد.

** درحوزه وب پژوهی در قاره آسیا کار زیادی انجام نشده است
دبیر سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی گفت: در حوزه وب پژوهی علاوه بر ایران در همه کسورهای آسیایی کار زیادی انجام نشده است.
دکتر محمد جواد کارگر در ادامه این نشست خبری، اظهار کرد: این کنفرانس به همین دلیل مخاطبین زیادی از خارج کشور پیدا کرده و محققان 10 کشور از جمله هند، مالزی، عمان و بنگلادش به این کنفرانس مقاله علمی ارسال کردند.
وی به برگزاری نمایشگاه کسب و کار موفق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از 29 تا 31 فروردین ماه در حاشیه سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهس در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
کارگر ادامه داد: محقق بلژیکی به صورت داوطلبانه اقدام به برپایی کارگاه آموزشی در حین برگزاری این مراسم علمی خواهد کرد.
وی ، برگزاری 8 کارگاه آموزشی و برپایی سه سخنرانی کلیدی دانشمندان از کشورهای هلند، انگلیس و ایتالیا را از دیگر برنامه های این کنفرانس برشمرد و گفت: نشست تخصصی آینده وب با حضور محققان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی روزهای 30 و 31 فروردین ماه با حضور جمعی از محققان داخلی و خارجی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.




منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار