تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 16
طبق آمار منتشر شده توسط اینستاگرام، استوری‌هایی که کاربران در این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارند روزانه بیش از 200 میلیون بازدید کننده را جذب خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : امروزه کمتر می‌توان فردی را یافت که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند. به ویژه، در این روزها شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام بسیار بیشتر از دیگر نرم‌افزار‌های مشابه مورد توجه کاربران است. اضافه شدن قابلیت‌های منتوع و ارایه بروزرسانی‌های جدید باعث شده تا اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته شود.

استوری‌های اینستاگرام

با وجود اینکه بسیاری از ویژگی‌های متنوع موجود در استوری‌های اینستاگرام از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت الهام گرفته شده، اما در واقعیت این اینستاگرام بوده که توانسته کاربران بیشتری را به مشاهده و استفاده از قابلیت‌ها ترغیب کند.

استوری‌های اینستاگرام در حال حاضر روزانه بیش از 200 میلیون بار توسط کاربران بازدید می‌شوند در حالی که این استوری‌ها در اسنپ‌چت فقط 158 میلیون بار مشاهده شده‌اند. نکته قابل توجه این است که برای اولین بار این شبکه اجتماعی اسنپ‌چت از قابلیت استوری رونمایی کرد و مالک حقیقی این ایده اسنپ‌چت بوده است و پس از گذشت مدتی اینستاگرام نیز این ویژگی را در اختیار کاربرانش قرار داد.

همچنین باید گفت که این شبکه‌ اجتماعی امکانات دیگری را نیز از اسنپ‌چت وام گرفته است. به عنوان نمونه یکی از ویژگی‌ها، توانایی اضافه کردن استیکر به استوری‌های اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید استیکر مورد علاقه خود را روی ویدیوی مورد نظر خود قرار دهید و نکته جالب اینجاست که این استیکر در تمام طول پخش شدن ویدیو همراه با بخشی که روی آن چسبیده است حرکت می‌کند و در واقع جزئی از فیلم خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید از برچسب‌هایی برای زیبا ساختن عکسهای سلفی در استوری‌های خود استفاده کنید که خوشبختانه این قابلیت رسما توسط اینستاگرام معرفی شده است.

استوری‌های اینستاگرام

یکی دیگر از امکانات کپی شده اسنپ‌چت استیکر‌های جغرافیایی به نام (geostickers) است. استیکر‌های جغرافیای در حقیقت نشان‌دهنده مکانهای مهم در سرتاسر جهان هستند که حتی کاربران می‌توانند استیکر‌ مورد علاقه خود را ساخته و برای نشان دادن مکان دلخواه‌شان استفاده کنند. مثلا برای نمایش یک فست‌فود به جای تایپ کردن می‌توان از استیکر ساندویچ استفاده کنید. هم‌اکنون این ویژگی ذکر شده در بروزرسانی جدید این نرم‌افزار به استوری‌های تلگرام افزوده شده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، نسخه جدید اینستاگرام با بهبود‌هایی جزئی در رابط کاربری مثل گرد شدن گوشه‌ حباب‌های چت، شکل جدیدی برای نشان دادن پیام‌ها و اضافه شدن قابلیت ارسال عکسهای ناپدید شونده همراه شده است.



منبع : جی اس ام آرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار