تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 15
بخش استوري‌هاي شبکه‌ي اجتماعي اينستاگرام هم اکنون روزانه بيش از ۲۰۰ ميليون بازديدکننده دارند و اين آمار باعث شده تا اينستاگرام در اين بخش از اسنپ‌چت نيز پيشي بگيرد.
به گزارش آی تابناک : اينستاگرام در چند وقت اخير قابليت‌هاي مختلفي را به پلتفرم اجتماعي خود اضافه کرده است. حالا بخش استوري‌هاي اينستاگرام روزانه توسط بيش از ۲۰۰ ميليون بازديدکننده، ديده مي‌شوند و دست‌يابي به اين رکورد باعث شده تا اين شبکه‌ي اجتماعي بتواند در اين زمينه اسنپ‌چت را پشت سر بگذارد. لازم به ذکر است که آمار کنوني اسنپ‌چت در اين زمينه‌ ۱۶۱ ميليون بازديدکننده در روز است. بخش استوري‌هاي اينستاگرام در واقع براي نمايش تصاوير و ويديوهاي کاربران به صورت اسلايد مورد استفاده قرار مي‌گيرد و از اين نظر شباهت زيادي به استوري‌هاي اسنپ‌چت دارد.

در اکتبر سال ۲۰۱۶ و با معرفي بخش استوري در اينستاگرام اين قابليت به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در همان ابتداي کار روزانه بيش از ۱۰۰ ميليون نفر از استوري‌هاي اين شبکه‌ي اجتماعي بازديد مي‌کردند. براي مقايسه بد نيست اشاره کنيم که اسنپ‌چت بخش استوري مخصوص به خود را در اکتبر سال ۲۰۱۳ معرفي کرده و اکنون تعداد بازديدکننده‌هاي روزانه‌ي اين بخش در اسنپ‌چت ۱۶۱ ميليون است.

با توجه به آنچه گفته شد به‌نظر مي‌رسد استوري‌هاي اينستاگرام در بين کاربران محبوبيت بيشتري نسبت به استوري‌هاي اسنپ‌چت دارد. علاوه بر اين اينستاگرام يکسري ابزار خلاقانه معرفي کرده که با استفاده از آن‌ها مي‌توان استيکرهاي مختلف را روي ويديوها قرار داد و همچنين استيکرهاي سلفي مخصوص به خود را ايجاد کرد. بنا به اعلام وب‌سايت تک‌کرانچ، اسنپ‌چت اين دو قابليت‌ جديد را به‌ترتيب در آوريل و دسامبر سال ۲۰۱۶ معرفي کرده است.

اکنون کاربران اينستاگرام مي‌توانند استيکر مورد نظر خود را روي نقطه‌اي خاص در ويديوهاي‌شان پين کنند تا با جابه‌جا شدن تصوير، استيکر مورد نظر نيز بر اساس نقطه‌ي پين شده حرکت کند. براي پين کردن استيکر به ويديوهاي خود بايد روي استيکر تپ کرده و آن را روي ناحيه‌ي مورد نظرتان در ويديو نگه داريد. همچنين براي استفاده از قابليت استيکر سلفي در اينستاگرام مي‌توانيد عکس سلفي مورد نظر خود را برش داده و آن را روي بخش‌هاي مورد نظر در ويديوها قرار دهيد. افزون بر آنچه گفتيم، اينستاگرام يکسري فيلتر بر پايه‌ي موقعيت مکاني کاربران ارائه مي‌دهد. اين فيلترها اخيرا براي کاربران چهار شهر شيکاگو، لندن، مادريد و توکيو نيز فعال شده است.

تنها قابليتي که در حاضر در اسنپ‌چت وجود دارد و اينستاگرام هنوز آن را اضافه نکرده، فيلترهاي مخصوص سلفي‌هاي سه‌بعدي واقعيت افزوده است. لارم به ذکر است که شرکت مالک اينستاگرام يعني فيسبوک از مدتي قبل در حال کار روي اين ويژگي است و بنابراين فقط بايد منتظر باشيم تا ببينيم اين قابليت جديد چه زماني به اينستاگرام اضافه خواهد شد.



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار