کد خبر: ۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 15
شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی به طور رسمی اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی وان ایکس 10 (HTC One X10) را معرفی کرد. این اسمارت‌فون را می‌توان محصولی بین یک پرچمدار و گوشی میان رده محسوب کرد.

به گزارش آی تابناک : در ماه ژانویه سال 2017 شرکت تایوانی اچ‎تی‌سی از دو اسمارت‌فون جدید اچ‌تی‌سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ‌تی‌سی یو پلی (HTC U Play) رونمایی کرده بود. این دو گوشی محصولات باکیفیت، زیبا و البته گران‌ قیمتی هستند. در آن زمان صحبت‌هایی در رابطه با یک اسمارت‌فون دیگر با نام اختصاصی اچ‌تی‌سی وان ایکس 10 به میان آمد و اطلاعاتی در مورد آن فاش شد. انتظار می‌رفت که این گوشی در آینده نزدیک معرفی شود و خوشبختانه حال این اتفاق رخ داده است!

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان ایکس 10 امروز در کشور روسیه معرفی شد. این اسمارت‌فون به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند است. سیستم روی چیپ (SoC) هلیو پی 10 (Helio P10) مدیاتک در آن به‌کاررفته و رم دستگاه ظرفیت سه گیگابایتی را ارائه می‌کند. باتری گوشی مذکور هم 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و از دو مد یا حالت ذخیره‌سازی انرژی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

کمپانی اچ‌تی‌سی ضمن معرفی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وان ایکس 10 اشاره کرده که باتری قدرتمند آن می‌تواند با یک بار شارژ تا دو روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند. ضمنا باتری این اسمارت‌فون از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین اصلی گوشی هوشمند وان ایکس 10 از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز است.

همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، درست در بخش زیرین دوربین اصلی دستگاه اسکنر انگشتی تعبیه شده است. حافظه داخلی این اسمارت‌فون به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما با اتصال حافظه SD به آن می‌توان این فضای ذخیره‌سازی را تا سقف دو ترابایت افزایش داد. اچ‌تی‌سی قیمت اسمارت‌فون جدید خود را در کشور روسیه برابر با 19990 روبل اعلام کرده است که تبدیل آن به دلار چیزی در حدود 355 دلار می‌شود. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند جدید وان ایکس 10 اچ‌تی‌سی چیست؟

منبع: shabakeh
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار