کد خبر: ۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 15
نه، اين يک پيشنهاد غير قانوني نيست. نينتندو مي خواهد به کساني که کنسول هاي سوييچ و 3DS را هک کرده و آسيب پذيري هاي آن را پيدا کرده اند تا مبلغ 20 هزار دلار جايزه بدهد؛ البته اگر اين آسيب پذيري را علني نکنيد و يک راست به دست نينتندو برسد.
به گزارش آی تابناک : ژاپني ها براي آنکه کنسول هايشان هک نشود و کاربران نتوانند به صورت غير قانوني بازي ها را به رايگان روي آن بازي کنند، به هکرهاي کلاه سفيد اين پيشنهاد را داده و تضمين کرده اگر در زمينه امنيت کنسول ها به آن ها کمک کنند، رقم خوبي نزدشان محفوظ خواهد ماند.

حالا زمان مناسبي براي خودنمايي هکرهاي کلاه سفيد است.
بسته به اينکه ايراد امنيتي پيدا شده تا چه حد بزرگ و نگران کننده باشد، رقم هم بالاتر مي رود. اگر صرفا يک باگ ساده و کوچک را گزارش کنيد، احتمالا چند صد دلار نصيبتان خواهد شد اما اگر مشکل اساسي باشد، ممکن است يک 20 هزار دلار ناقابل برايتان واريز شود.

البته هکرها بايد ادعاهاي خود را ثابت کنند و به همين راحتي مبلغي خرج نخواهد شد. تاکنون 3 نفر گزارش خود را ارسال کرده و جايزه شان را هم دريافت کرده اند. اينکه چه باگي را پيدا کرده اند و چقدر جايزه گرفته اند هنوز مشخص نيست.

نينتندو سوييچ تازه از راه آمده و احتمالا مشکلات ريز و درشت زيادي هم داشته باشد، بنابراين اگر از اعضاي جامعه هکرهاي کلاه سفيد هستيد، بد نيست به سراغ اين کنسول برويد و ببينيد اوضاع از چه قرار است.




منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار