کد خبر: ۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 11
مکان هایی در جهان وجود دارد که باور نکردنی اند و زیبایی آنها شما را از تا دقایقی مبهوت میکند. در این مطلب شما را 15 منطقه نفس گیر در جهان آشنا میکنیم و آرزو میکنیم که روزی بتوانید این مکان های زیبا را ملاقات کنید.

به گزارش آی تابناک : پلی بر بالای یخچال های طبیعی Dachstein، اتریش

بر روی یخچال های طبیعی Dachstein در اتریش شما می توانید یکی از مرتفع ترین پل های جهان را پیدا کنید. نمایی بسیار فوق العاده، به زیباییش شک نکنید. هرچند اگر از طرفداران ارتفاع نباشید، این پل بهترین مقصد برای شما نیست.

جاییکه صحرای Namib با اقیانوس اطلس ملاقات میکند

در صحرای Namib در جنوب آفریقا، شما می توانید برخی از مرتفع ترین و تأثیر گذارترین تپه های شنی جهان را پیدا کنید. آنها درست در لبه اقیانوس اطلس قرار گرفته اند و نقطه اتصال این دو منظره ای حقیقتاً جادویی خلق کرده است.

جزیره Skye، اسکاتلند

جزیره Skye در اسکاتلند برای چشم انداز تأثیرگذار و طبیعت باورنکردنی اش شهرت دارد. سرزمین ناهمواری که طور کامل خالی از سکنه است، کوه های زیبا و عظیم و قلعه های باستانی و دریاچه آبی روشن این منطقه را بسیار هیجان انگیز کرده است.

12 حواریون (The Twelve Apostles)، استرالیا

مجموعه ای از 12 صخره بزرگ در سواحل در پارک ملی پورت کمپبل، استرالیا است. این مجموعه هزاران سال پیش از فعالیت های زمین شناسی و حرکت اقیانوس شکل گرفته است.

 باگان، میانمار

در شهر باستانی باگان شما می توانید بسیاری از معابد بودایی و صومعه ها را پیدا کنید. مدتها پیش، بیش از 10000 مراکز مذهبی فعال در این مکان وجود داشت و امروزه در حدود 2200 تا از فعال آنها باقی مانده است. به لطف این معابد، انگار چیز دیگری بر روی زمین وجود ندارد.

قله ویکتوریا، هنگ کنگ

قله ویکتوریا در غرب هنگ کنگ واقع شده است و یک نمایش باشکوه از این شهر باورنکردنی در شب را ارائه میدهد. باور آن سخت است که شما می توانید چشم اندازی شهری به این اندازه زیبا بر روی زمین پیدا کنید.

پل ماه (The Moon Bridge)، تایوان

این پل جاذبه اصلی پارک داهو در شهر تایپه، تایوان است. تابش نور نقره ای ماه بر روی آب در هنگام شب چشم اندازی کاملاً فریبنده میسازد و آب مانند یک آینه تصویر را منعکس میکند.

صخره های سفید Dover، انگلستان

این صخره های گچی معروف را می توان را سواحل کنت مشاهده کرد. این صخره های در زمان های قدیم قدیم ماهیگیرها برای جهت یابی استفاده میشد و به عنوان اولین نشانه حضور در انگلستان در دریا شناخته می شد. به دلیل وجود همین صخره ها، رومن ها انگلستان را با نام آلبیون (Albion) صدا میزدند. (Albus به معنی سفید است)

زبان ترول (Troll’s Tongue)، نروژ

این تکه سنگ برآمده هیجان انگیز با شکستن قطعه سنگ هایی از بدنه کوه تشکیل شده است. این سنگ 350 متر بالاتر از سطح دریاچه قرار دارد و معنای واقعی رسیدن به آن نقطه بسیار دشوار است. تنها راه رسیدن به این نقطه با پای انسان 12 کیلومتر مسافت دارد.

کوه کورکووادو، ریودوژانیرو، برزیل

در قله کوه کورکووادو مجسمه معروف مسیح واقع شده است. شما می توانید یک منظره منحصر به فرد و هیجان انگیز از شهر پر جنب و جوش ریو را به خوبی کوه سوگارلوف، از قله این کوه مشاهده کنید.

جزیزه ایستر، شیلی

شهرت جزیره ایستر، سرزمین نقره ای به مجسمه های سنگی معروف آن است که گفته می شود قدمتی بیش از 400 سال دارند. این مجسمه ها به زیبایی در راستای اقیانوس آرام قرار گرفته اند.

غار ملیسانی، Kefalonia، یونان

 برطبق تاریخ اساطیری یونان، این غار توسط حوری هایی ساخته شده که ملوانان را در هنگام عبور از آنجا، با زیبایی باورنکردنی خود وسوسه میکردند. اما امروزه برای رفتن به این مکان هیچ اجباری در کار نیست. بیشتر بازدید کنندگان تمایل دارند تا آب آبی خیره کننده این غار را با چشم های خودشان تماشا کنند.

Fjallabaksleid، ایسلند

با سفر در امتداد مسیر این کوهستان در ایسلند، با نام غیرقابل تلفظش، یک چشم انداز بی نظیر را از طریق کوه های بالا واقع در شمال یخچال های طبیعی میردالس (Mýrdalsjökull) تجربه خواهید کرد. این منطقه نتیجه هزاران سال از فعالیت های زمین شناسی است.

کوه کلیمانجارو، تانزانیا

هر ساله 40000 گردشگر به قله کلیمانجارو صعود میکنند و این تعداد با احتساب راهنماها و لیدرهای تور گردشگری آنها نیست. جاذبه این منطقه حتی از فاصله دور هم مشخص است. زیبایی ایم کوه باورنکردنی است، در ارتفاعات کوه حتی زیبایی آن بیشتر هم می شود.

هتل کامبرین در کوه های آلپ سوئیس

این هتل در دل زیبای کوه آلپ لانه ساخته شده است. مانند تمام مناطق ذکر شده در این مطلب، زیبایی چشم انداز این هتل نیز نفس گیر و باورنکردنی است.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار