کد خبر: ۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 05
شرکت Faraday Future تا به اینجای کار در نمایشگاه CES 2016 یکی از جالب ترین لحظه ها را رقم زده است و با اعلام اینکه 750 کارمند از سراسر دنیا در حال کار بر روی پلتفرم جدید خودروی این شرکت هستند، تمامی توجهات را به سمت خود جلب کرده است.

شرکت
Faraday Future تا به اینجای کار در نمایشگاه CES 2016 یکی از جالب ترین لحظه ها را رقم زده است و با اعلام اینکه 750 کارمند از سراسر دنیا در حال کار بر روی پلتفرم جدید خودروی این شرکت هستند، تمامی توجهات را به سمت خود جلب کرده است.

«نیک تامپسون» قائم مقام این شرکت در این نمایشگاه اعلام کرده است که این شرکت در پی ایجاد تحول در دنیای خودرو به شیوه ای است که آیفون و اپل در دنیای گوشی های هوشمند انجام دادند.

خودروی FFZero 1 شرکت Faraday Future که به شکلی جدی رقابتی اساسی را با کمپانی تسلا در ساخت خودروهای برقی آغاز کرده است، بدون هیچ شک و تردیدی یک خودروی جذاب و دیدنی است.

طراحی آن بسیار جالب توجه است و بسیار شبیه به خودروی «بتمن» طراحی شده. همچنین یک خط UFO در جلوی این خودرو دیده میشود که به گفته شرکت، عامدانه و به این جهت قرار داده شده است که این احساس را به وجود آورد که FFZero 1 خودرویی مربوط به دنیای دیگر است!

این خودرو که در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده است، تمام الکترونیک میباشد و از قدرت موتور برابر با 1000 اسب بخار برخوردار است که سرعت 0 تا 60 مایل بر ساعت را زیر 3 ثانیه طی میکند. حداکثر سرعت این خودرو به بیش از 200 مایل در ساعت میرسد و بدون هیچ شکی حضور آن میتواند تا حدی زیاد کسب و کار تسلا را در خطر جدی قرار دهد.

فیلم زیر این خودروی مفهومی را نشان میدهد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار