تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 08
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون نسل بعد، شایعات پیرامون این محصول بالا می‌گیرد و اینبار نیز مانند نسل قبل، پیش‌بینی می‌شود که آیفون 8 (یا هر اسم دیگر) به رابط هوشمند مجهز خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : اگر به خاطر داشته باشید، آیپد پرو با یک رابط هوشمند در پشت بدنه رونمایی شد که به وسیله آن، امکان اتصال کیبورد به این محصول امکان‌پذیر بود. شایعات جدید حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا این رابط هوشمند را به آیفون نسل بعد نیز انتقال دهد.

منبع منتشر کننده این خبر تایید نموده که رابط هوشمند اشاره شده، امکان شارژ بی‌سیم و تکنولوژی واقعیت مجازی که اپل اخیرا علاقه زیادی به آن نشان داده است را به نسل بعد آيفون خواهد آورد. همچنین ظاهرا اهالی کوپرتینو در حال کار بر روی نسل جدید اپل تی وی هستند که از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند.

همزمان با معرفی آیفون جدید، سیستم عامل آن نیز به نسخه‌ای بالاتر به‌روز خواهد شد که از قابلیت‌های آن می‌توان به همگام شدن سیری با iMessage و آیکلاد و همچنین اضافه شدن امکان تماس گروهی به فیس‌تایم اشاره کرد.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و ضمن این رویداد، iOS 11 به همراه ویژگی‌های جدیدش معرفی می‌شود. باید تا آن زمان و سپس تا معرفی نسل بعد آيفون منتظر بمانیم و ببینیم که این شایعات تا چه اندازه به حقیقت نزدیک است.




منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار