کد خبر: ۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 04
گیگابایت از جمله تولید کنندگان مطرح مادربرد و کارت گرافیک در دنیاست که چندی پیش مادربردی به نام X170-Extreme ECC را برای پردازنده های سری زنون و نسل جدید رم های DDR4 ECC معرفی کرد.

گیگابایت از جمله تولید کنندگان مطرح مادربرد و کارت گرافیک در دنیاست که چندی پیش مادربردی به نام X170-Extreme ECC را برای پردازنده های سری زنون و نسل جدید رم های DDR4 ECC معرفی کرد. 

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی منتشر شده در این رابطه جلب می کنیم. 


گیگابایت مادربرد X170-Extreme ECC را معرفی کرد

گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک یک مادربرد جدید با طرحی نوین بر پایه سوکت LGA1151 به خط تولید خود اضافه کرد. این مادربرد که X170-Extreme ECC نام دارد مخصوص پردازنده های سروری Xeon و نسل جدید رم های DDR4 ECC ساخته شده است.

از ویژگی های این محصول جدید می توان به پشتیبانی آن از سه درگاه PCI-Express اشاره نمود که به کاربران امکان استفاده از دو کارت گرافیک انویدیا به صورت SLI و سه کارت گرافیک AMD به صورت CorssfireX را می دهد.

علاوه بر این، کارت صدای حرفه ای Creative Sound Core3D روی این مادربرد سوار می شود که در کنار تکنولوژی OP-AMP نوید یک صدای خوب و شفاف را به مصرف کنندگان محصول می دهد.

درگاه های ذخیره سازی آن نیز شامل سه درگاه Sata Express به همراه 8 درگاه Sata 6Gb/s و دو سوکت M.2 با سرعت 32Gb/s است که کاربران می توانند از تمامی این درگاه ها به صورت هم زمان استفاده کنند.

مدار تغذیه 11 فاز CPU نیز توانایی تامین برق مصرفی تمامی پردازنده های نسل جدید LGA1151 به صورت مداوم و طولانی مدت را داراست. در قسمت پنل پشتی این ماربرد دو درگاه USB DAC-UP دیده می شود که این درگاه ها یک جریان برق بدون نویز را در اختیار کاربران قرار می دهند تا بتوانند ابزار آلات صوتی خود همانند کارت صدا و اسپیکر های USB  را به آن متصل کنند.

یک خروجی Display Port و HDMI هم برای دریافت تصویر IGP تعبیه شده است که قادر است تصاویر 4K را در اختیاری کاربرانی قرار دهد که به کارت گرافیک PCI-Express دسترسی ندارند.

مهم ترین تکنولوژی مورد استفاده در مادربرد Z170 گیگابایت نیز در این محصول رعایت شده است؛ قرار گیری USB Type-C و Type-A با استفاده از چیپست Intel Extreme 3.1 به کاربران این امکان را می دهد تا سرعت تبادل اطلاعات خود را حداکثر به 16Gb/s برسانند. خروجی 7.1 کاناله صدا نیز به همراه خروجی Optical و دو درگاه LAN Killer E2400 در پنل پشتی قرار دارند.


منبع:دیجیاتو



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار