کد خبر: ۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 04
چند روزی است که تبلیغات اپراتورهای جدید در سطح کشور دیده می‌شود با ما همراه باشید تا از چند و چون این سیم کارت‌ها و قیمت آن‌ها باخبر شوید:

به گزارش آی تابناک : بعد از صدور مجوز از سوی دولت به اپراتورهای مجازی برای ارائه خدمات دو شرکت کیش سل پارس و شاتل موبایل موفق به عقد قرارداد با اپراتورهای کشور شدند و بر همین اساس فعالیت خود را آغاز کردند. در حال حاضر سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، به‌عنوان اولین اپراتور واقعی Full MVNO ایران، به‌زودی با پیش‌شماره جدید ۰۹۹۸۸ وارد بازار تلفن همراه کشور می‌شود. سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، علاوه بر قابلیت برقراری مکالمه و تبادل پیامک به‌عنوان خدمات پایه، آخرین تکنولوژی‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت مبتنی بر شبکه‌های 3G، 4G، 4.5G و امکان اتصال به شبکه اینترنت ثابت نسل ۴ (TD LTE) و Wi-Fi عمومی شاتل را در اختیار مشترکین و متقاضیان قرار می‌دهد. قیمت سیم کارت‌های شاتل موبایل هنوز مشخص نشده است.

اما دومین اپراتور مجازی شرکت کیش سل پارس است که با نام سامان تل سیم کارت‌های خود را با پیش شماره 099999 ارائه می‌کند. قیمت سیم‌کارت‌های دائمی سامان تل نیز ۱۵۶ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری آن۲۴ هزار تومان تعیین شده است. هزینه دسترسی به خدمات پایه آن‌ها نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه است. سیم‌کارت‌های مذکور امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی و خدمات پرداخت الکترونیک را  نیز فراهم کرده و برای اولین بار در کشور خدمات NFC را نیز پشتیبانی می‌کنند.



منبع : جی اس ام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار