کد خبر: ۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 04
هنوز به عرضه رسمی به روز رسانی تحمعی نرسیدیم که مایکروسافت انتشار به روز رسانی های تجمعی آپدیت کریترز ویندوز ۱۰ را آغاز کرده است. این به روز رسانی ها برای دسته فست و اسلو اینسایدر ها آماده دریافت است.

به گزارش آی تابناک : برای دسته اسلو بیلد شماره ۱۵۰۶۳.۱۳ و برای دسته اسلو ۱۵۰۶۳.۱۴ منتشر شده است. این به روز رسانی های تجمعی امروز برای این دسته از کاربران اینسایدر عرضه شده است و اکنون می توانید در صورت عضویت در هر کدام از حلقه های مذکور آپدیت ها را دریافت کنید.

بیلد ۱۵۰۶۳.۱۳ حاوی رفع اشکالات زیر است:

  • مشکل عدم اتصال پرینتر هایی که از درایور نسخه قبلی ویندوز(V3-XPS) در به روز رسانی کریترز استفاده می کنند.
  • مشکلی که در دستگاه هایی مانند سرفس ۳ به دلیل اشکالی در Realtek APOs، نمودار تفکیک صدای ویندوز(Windows audio device graph isolation) از حد اکثر توان CPU، بدلیل ماندن در حلقه پردازش بی پایان، استفاده می کرد.

بیلد ۱۵۰۶۳.۱۴ که برای حلقه فست عرضه شده علاوه بر رفع اشکالات بالا، مشکلی که باعث معلق کردن پردازشهایی که غیر قابل تعلیق هستند رفع شده است.

احتمال می رود که نسخه رسمی ویندوز که انتشار زود هنگام آن برای کسانی که از ابزار Update Assistant استفاده می کنند از فردا ۱۶ فروردین آغاز می شود حاوی این به روز رسانی ها باشد. همچنین کاربران نیز از طریق ویندوز آپدیت نیز از ۲۲ فروردین این به روز رسانی را دریافت می کنند.



منبع : MSPU

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار