کد خبر: ۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 30
بنابر شایعات تازه، موبایل مورد انتظار HTC U که پیشتر با نام HTC Ocean شناخته می شد، به همراه باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به بازار خواهد آمد. با در نظرگیری شایعات قبلی که از عرضه این دستگاه به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، سنسورهای گوناگون و قاب حساس به لمس حکایت داشتند، این ظرفیت باتری به نظر ناکافی می می رسد.

به گزارش آی تابناک : بنابر شایعات تازه، موبایل مورد انتظار HTC U که پیشتر با نام HTC Ocean شناخته می شد، به همراه باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به بازار خواهد آمد. با در نظرگیری شایعات قبلی که از عرضه این دستگاه به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، سنسورهای گوناگون و قاب حساس به لمس حکایت داشتند، این ظرفیت باتری به نظر ناکافی می می رسد.

برای مقایسه باید گفت موبایل LG V20 که به نمایشگر 5.7 اینچی QHD مجهز شده، از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و گلکسی اس 7 اج نیز به همراه باتری 3600 میلی آمپر به دست مشتریان رسیده است.

اگرچه نمایشگر و رزولوشن آن و نیز سنسورهایی که در قاب HTC U جای گرفته اند شاید مهم ترین عوامل در تخلیه زودهنگام باتری دستگاه به شمار بروند، اما پرچمدار تازه HTC ظاهراً از چیپست اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که با معماری 10 نانومتری توسعه یافته و می تواند از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه باشد؛ گفتنی است نخستین موبایل مجهز به این چیپست، یعنی گلکسی اس 8 سامسونگ روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد.

از دیگر مشخصات احتمالی HTC U می توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. انتظار می رود که این موبایل در ماه آوریل به بازار عرضه شود و پس از U Ultra و U Play، سومین اسمارت فون HTC در سال جاری میلادی به حساب می آید.



منبع : پایگاه خبری فناوری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار