تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 29
ال‌جی ویدیوی تبلیغاتی از ال‌جی جی 6 منتشر کرده است که در آن به نمایشگر و استفاده راحت از گوشی هوشمند با یک دست اشاره می‌شود.

به گزارش آی تابناک : پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد و جایگاه سامسونگ در بازار به خطر افتاد، یکی از کمپانی‌هایی که به فروش محصولاتش امیدوار شد، ال‌جی بود. حال که به زمان رونمایی از گلکسی اس 8 توسط سامسونگنزدیک شده‌ایم، ال‌جی ویدیویی تبلیغاتی از ال‌جی جی 66 منتشر کرده است تا پرچم‌دار جدیدش زیر سایه‌ی رونمایی از گلکسی اس 8 مخفی نشود.

هردو گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های مشابهی هستند و از مشخصاتی مانند صفحه بدون حاشیه و نرخ بالای صفحه به بدنه بهره می‌برند. البته باید به نقاط مثبت هر یک از این دو گوشی هوشمند نیز اشاره کرد که برای مثال می‌توان از دوربین پشت ال‌جی جی 6 با زاویه عریض نام برد.

در ویدیوی تبلیغاتی که از ال‌جی جی 6 منتشر شده است، کمپانی بر نمایشگر و امکان استفاده از یک دست تمرکز کرده است. نسبت ابعاد ۲ به ۱ نمایشگر باعث شده است گوشی هوشمند قابل استفاده با یک دست باشد که ال‌جی نیز به این موضوع اشاره کرده است.

در یکی از قسمت‌های ویدیو می‌توان نگاهی به دوربین پشت ال‌جی جی 6 انداخت؛ اما انتظار می‌رود ال‌جی ویدیوی تبلیغاتی را در مورد ترکیب دوربین دوگانه و دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند منتشر کند.

با این حال، باید دید آیا تأثیر انتشار این ویدیوی تبلیغاتی به حدی خواهد بود که ال‌جی جی 6 را در مرکز توجهات قرار دهد یا خیر. ال‌جی جی 6 قرار است ۳۰ مارس توسط ورایزن در ایالات متحده عرضه شود و بعد از گذشت یک هفته، شاهد عرضه این محصول توسط اپراتورهای دیگر آمریکایی باشیم.





منبع : THEVERGE
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار