کد خبر: ۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 29
تبلیغات در گوگل یکی از پر بازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است. در نوین مارکتینگ می‌توانید با کمترین هزینه، کمپین تبلیغاتی خود را در گوگل راه‌اندازی کنید.

به گزارش آی تابناک : حتما تا بحال در صفحه‌های نتایج جستجوی گوگل دیده‌اید که در بالای نتایج و یا در پایین صفحه جستجو تبلیغات متنی وجود دارد. این تبلیغات از طریق یکی از محصولات گوگل به نام گوگل ادوردز ایجاد شده‌ است.

ممکن است شما در نتایج جستجو جایگاه خوبی نداشته باشید، اما اگر به وب‌ سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌ توانید با قدری هزینه در اولین صفحه‌ی نتایج جستجو حتی اولین وب ‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود.

google-adwords

گوگل جهت نمایش دادن تبلیغ از حساب کسی که تبلیغ داده است مبلغی را کسر نمی‌کند و فقط زمانی که کاربر روی تبلیغ کلیک کند و منجر به باز شدن وب سایت شود، مبلغ کلیک از حساب شخص کسر می‌گردد.

در نوین مارکتینگ می‌توانید وب سایت خود را به سرعت در اولین نتیجه گوگل قرار دهید

نام همکار رسمی گوگل یا نماینده رسمی گوگل در کشور را احتمالا زیاد شنیده‌اید. باید صادقانه عرض کنیم گوگل به هیچ عنوان نمایندگی در ایران ندارد و تمام این عبارات شعارهای تبلیغاتی است.

نوین مارکتینگ توانسته با توجه به تجربه بازارهای بین المللی شرکت دوم خود را در شرق آسیا تحت برند تجاری ثبت شده آریو مارکتینگ راه‌اندازی کند و از این طریق همکار و نماینده پریمیر گوگل شود.

google-adword

مراحل اجرای کمپین تبلیغات در گوگل شما

از زمانی که شما درخواست خود را سفارش می‌دهید، کارشناسان ما مشاوره جامع‌ای را با شما آغاز خواهند کرد.

تیم ادوردز نوین مارکتینگ پس از بررسی وب سایت، تجارت و رقبای شما نسبت به آماده سازی کمپین شما اقدام خواهد کرد.

پس از پرداخت بودجه تبلیغات در گوگل از ۱۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت ممکن است آگهی شما در گوگل فعال شود. هدف تیم ما فعال سازی تبلیغات در کمترین زمان ممکن است.

تجربه نشان داده به صورت میانگین یک ساعت پس از سفارش، آگهی شما فعال خواهد شد.

پس از فعال سازی آگهی، نظارت و مدیریت کارشناسان ادوردز ما بر روی اکانت شما آغاز خواهد شد و با تعاملی چند جانبه بین گوگل و شما سعی در بهترین بازدهی برای آگهی شما را خواهیم داشت.

چرا نوین مارکتینگ را انتخاب کنم؟

تقریبا یک دهه است که بازاریابی در موتورهای جستجو را آغاز کرده‌ایم و توانسته‌ایم اولین، قدیمی‌ترین و بزرگترین تیم تبلیغ در گوگل کشور باشیم.

ارتباط مستقیم دفتر بین المللی ما با گوگل این امکان را به ما داده است تا بتوانیم آخرین تکنولوژی روز گوگل را در اختیار مشتریان‌مان قرار دهیم.

از دیگر نکات، امکان حضور شما در شرکت بدون هماهنگی، دریافت گزارش‌های تحلیلی و بررسی رقبا، دسترسی به اکانت، پرداخت کمترین هزینه تبلیغاتی، برگزاری کلاس‌های توجیه‌ی، آنالیز وب سایت از لحاظ نکات بازاریابی آنلاین مواردی است که می‌توانیم شما را در رسیدن به اهداف و فروش بیشتر کمک کنیم.



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار