تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 29
سامسونگ قرار است تا ساعاتی دیگر، پرچمدار خود برای نیمه اول سال 2017 را معرفی کند. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، دو تلفن همراهی هستند که پس از مدت ها شایعه، امشب تمام حقایق را در موردشان خواهیم شنید.

به گزارش آی تابناک : طبق آخرین اعلام غیر رسمی، گلکسی اس 8 در اروپا قیمتی معادل 815 یورو خواهد داشت و گلکسی اس 8 پلاس حدودا 925 یورو قیمت گذاری شده. حالا در کنار این، یک اسپیکر وایرلس 99 پوندی را هم در نظر بگیرید که رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.

گفته می شود که کره ای ها با برخی از فروشنده ها و اپراتورهای تلفن همراه در سراسر جهان همکاری کرده اند تا روی هر خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، به مشتریان خود کالاهای جانبی رایگانی هدیه دهند.

برای مثال، شرکت بریتانیایی Carphone Warehouse، روی هر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، یک اسپیکر وایرلس سامسونگ به ارزش 99 پوند نیز هدیه می دهد. این نوع هدایا در حال حاضر فقط برای بریتانیا اعلام شده اما می توان انتظار داشت که سامسونگ برای جلب نظر مشتریان خود در سراسر جهان، با شرکای بیشتری همکاری کند.

هنوز مشخص نیست که در ایران، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با چه قیمتی عرضه می شود و آیا نمایندگان کره در ایران، برنامه ای برای چنین هدایای رایگانی دارند یا خیر.



منبع : فون آرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار