کد خبر: ۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 29
این روز ها به مزاحل پایانی توسعه ی به روز رسانی کریترز (رد استون ۲) ویندوز ۱۰ نزدیک شده ایم و مایکروسافت با انتشار بیلد های پی در پی، به شدت در صدد بهینه تر کردن و رفع اشکالات سیستم عامل خود است. امروز مایکروسافت اولین بیلد تجمعی به روز رسانی کریترز برای ویندوز ۱۰ موبایل را در دسترس کاربران قرار داد که در آن یکی از مشکلات سیستم عامل رفع شده و اکنون به کاربران اجازه ی می دهد که به طور مستقیم دستگاه خود را از به روز رسانی سالگرد به به روز رسانی کریترز ارتقا دهند.

به گزارش آی تابناک : انتشار این بیلد جدید تایید بیش تری برای این موضوع است که بیلد ۱۵۰۶۳ در واقع بیلد نهایی به روز رسانی کریترز خواهد بود که در ماه آوریل برای عموم  مردم منتشر خواهد شد.

در حال حاضر، بیلد ۱۵۰۶۳.۲ تنها برای کاربران موبایل حلقه ی Fast در دسترس قرار دارد و تنها شامل رفع یک مشکل برای نسخه ی موبایل است. انتظار می رود این بیلد به زودی در دسترس کاربران حلقه های Slow و Release Preview نیز قرار بگیرد. هنوز مشخص نیست که آیا نخستین بیلد تجمعی به روز رسانی کریترز برای کاربران دسکتاپ نیز منتشر خواهد شد یا خیر، ولی به زودی این موضوع مشخص می گردد.

مایکروسافت در حال حاضر پس از چندین ماه توسعه و انتشار بیلد های متعدد برای اعضای اینسایدر ویندوز ۱۰، در حال طی کردن مراحل نهایی برای در دسترس قرار دادن عمومی به روز رسانی کریترز ویندوز ۱۰ است. انتظار می رود در طول چند هفته ی آینده، اینسایدر های حلقه های Fast، Slow و  Release Previeww، قبل از عرضه ی عمومی به روز رسانی کریترز، چندین روز رسانی تجمعی جدید را برای کامپیوتر و موبایل دریافت کنند.



منبع : windowscentral

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار